خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار رودسر:

نهادها قبل از وقوع حوادث آمادگی لازم برای مقابله با شرایط اضطراری را ایجاد کنند

فرماندار رودسر با تأکید بر آمادگی نهادهای شهرستان برای حوادث احتمالی گفت: اگر نهادها قبل از وقوع حوادث آمادگی‌ها را ایجاد کنند هزینه‌ها کم‌تر خواهد شد.

نهادها قبل از وقوع حوادث آمادگی لازم برای مقابله با شرایط اضطراری را ایجاد کنند

به گزارش ۸دی، امیر جانبازی صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: استان گیلان دو سال پیاپی در کشور رتبه اول پدافند غیر عامل را به دست آورده است.

وی با تأکید بر آمادگی نهادهای شهرستان برای وقوع حوادث احتمالی افزود: اگر نهادها قبل از وقوع حوادث آمادگی‌ها را ایجاد کرده باشند هزینه‌ها بسیار پایین‌تر خواهد بود.

فرماندار رودسر گفت: پدافند غیرعامل همیشه باید اولویت و دستور کار باشد و بعد از وقوع حوادث نمی‌توان در این خصوص برنامه‌ریزی کرد.

جانبازی ادامه داد: حتی در بحث اقتصاد مقاومتی هم پدافند غیر عامل مطرح است و اگر این بحث لحاظ نشود در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی دچار مشکل خواهد شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته شده در حوزه پدافند غیر عامل در رودسر اظهار کرد: مانور تأمین آب شرب در شرایط اضطراری، تأمین آرد و نان و کالاهای اساسی، مانور تأمین برق بیمارستان در شرایط اضطراری، مانور حمل‌ونقل شهری در ۵ شهر شهرستان و … از جمله اقدامات و برنامه‌های اجرا شده در حوزه پدافند غیرعامل در رودسر در یک سال گذشته بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه