معاون سیاسی استاندار گیلان:

بازداشت مدیرکل گردشگری به دلیل یک مسئله اداری است!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مشکلی که برای آقای علیزاده بوجود آمده (بازداشت)، مسئله‌ای اداری است و همه، در تلاش هستیم آن را برطرف کنیم.

بازداشت مدیرکل گردشگری به دلیل یک مسئله اداری است!

به گزارش هشت دی، محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در حاشیه‌ی بازدید استاندار از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص معرفی رضا علیزاده (مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان) بعنوان گزینه فرمانداری یکی از شهرستانها اظهار داشت: یکی از کارهایی که در حوزه استانداری انجام می‌شود، این است که بسیاری از مدیران توانمند را برای فرمانداری‌ها انتخاب می‌کنیم.

وی ادامه داد: علیزاده نیز جزو همین افراد بوده که برای فرمانداری یکی از شهرستان‌های گیلان به وزارت کشور معرفی شده و مصاحبه او نیز انجام گرفته است.

وی با تصریح اینکه باید تحمل بیشتری نسبت به هم داشته باشیم، گفت: مشکلی که برای آقای علیزاده بوجود آمده (بازداشت)، مسئله‌ای اداری است و همه، در تلاش هستیم آن را برطرف کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای معاون! برطرف نکن.اگر آقای علیزاده و هر مدیری تخلف کرده تلاش کن با او برخورد شود و اگر تخلف نکرده حتما تبرئه خواهد شد؛زیرا محکومیت قضایی و یا تبرئه با حکم قاضی و مستند به قانون صورت می گیرد.
در حاشیه