مائده فلاحتکار

سلبریتی‌هایی که ژست روشنفکریشان با چاشنی جانوردوستی است

 صفحات فضای مجازی این روزها پر شده از عکس‌های سلبریتی‌هایی که ژست روشنفکریشان با چاشنی جانوردوستی پیوند خورده است.

سلبریتی‌هایی که ژست روشنفکریشان با چاشنی جانوردوستی است

به گزارش ۸دی،  این روزها اگر نگاهی به صفحات اینستاگرام و فیسبوک بیندازیم خواهیم دید سلبریتی‌هایی که به عنوان الگوی جامعه امروز شده‌اند و هر روز با یک شیوه جدید فرهنگ غرب را وارد کشور می‌کنند.

سلبریتی‌ها‌یی که ژستشان ژست روشنفرکی است و همه افراد را از بالا نگاه می‌کنند و اگر انتقادی از آنها صورت گیرد، گروهی اقدام به توهین به منتقد می‌کنند، سلبریتی‌هایی که صفحات فضای مجازی پر شده از عکس‌هایشان با جانواران و هر روز این موضوع را در کشور رواج بیشتری می‌دهند.

بازیگرانی که روزی آمدند و گفتند «سگ» فحش نیست و دفاع از حقوق سگ‌ها کردند ولی امروز که نوزاد ۶ ماهه فلسطینی به دست صهیونیست کشته شد، هیچ اقدام روشنفکرانه‌ای توسط این قشر از جامعه صورت نگرفت.

این سلبریتی‌ها به کجا اینگونه شتابان پیش می‌روند که حیوانات را سرتر از انسان‌ها می‌دادند و حتی یکی از آنها برای از دست دادن گربه‌اش به عزاداری می‌پردازد و عکس گریه و زاری خود را نشر می‌دهد که امروز تنهای تنها شدم زیرا گربه‌ام از دنیا رفت…!

سلبریتی‌هایی که خواسته و ناخواسته عروسک خیمه شب بازی‌های دشمنان شده‌اند و هرچه را که آنها می‌گویند اینها آن را اجرا می‌کنند، که نمونه‌اش رفتن بانوان به استادیوم‌های ورزشی برای دیدن فوتبال است.

چه زیبا می‌گویند وقتی غرب زده‌ها به فرهنگ غیرانسانی غرب که می‌رسند، وطن فروش و متجدد می‌شوند اما وقتی به فرهنگ حماسه حسینی که می‌رسند وطن پرست و عقب گراتر از قرون وسطایی می‌شوند.

پیشنهاد من به این سلبریتی‌های تازه به دوران رسیده به اصطلاح روشنفکر این است اگر می‌خواهند یک بازیگر حرفه‌ای بشوند، پس از عکس گرفتن با سگ و گربه با یک مار افعی هم عکس بگیرند تا همه بفهمن علاوه بر شجاعت توانایی ارتباط با اکثر جانوران را دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
در زمینه واردات بی رویه سگ به کشور فقدان قانون جامع و بازدارنده وجود دارد. متاسفانه قانون در زمینه بازدارندگی و مزاحمتهای ناشی از سگ گردانی در سطح کوچه های شهر نیز وجود ندارد. سازمان دامپزشکی به کلینیکهای سگ به راحتی در هر منطقه مسکونی داخل شهر مجوز فعالیت میدهد ولی برای آبزیان قانون رعایت فاصله چند صد متری از منطقه مسکونی را الزام و اجرا میکند. اگر کسی در خانه شهری گاو و گوسفند نگهداری کند و یا گاو خود را در کوچه در سطح شهر بگرداند قانون با او برخورد میکند ، ولی درب کلینیکهای دامپزشکی سگ که همجوار خانه های مسکونی اجاره داده میشوند را نمیبندد! کلینیکهای سگ منشا میکروب و باکتری و انواع بیماری حیوانات نجسی مانند سگ است انواع جراحی ها انجام میدهند و حتی سگ خود را در داخل تاکسی و آژانس به کلینیک میبرند ولی از چشم نمایندگان مجلس و مسئولین شورای شهری و امام جمعه و ... پنهان مانده است. اکثر صاحبان سگ باوجود تظاهر به فرهنگ واقعا بی فرهنگ هستند و سگ را برای دفع کثیفی به کوچه های دورتر از خانه خود میبرند و سگشان جلوی درب منزل دیگران و زیر هر درخت و در باغچه های سر کوچه کثیفی می کنند و برای جامعه ما که اکثرا مقید به احکام اسلام هستیم بسیار آزاردهنده و موجب رنجش خاطر است متاسفانه متاسفانه در کشور اسلامی ما قانونی برای سگ گردانها و جمع آوری کلینیکهای سگ از سطح شهر و انتقال کلینیکهای سگ به خارج شهر و انتقال کلینیک به دور از مناطق مسکونی در شهر وجود نداشت و ندارد. یک نمونه پرمشتری کلینیک سگ : کلینیک دامپزشکی گلسار دکتر مبرهن و دکتر بزرگ نیا واقع در کوچه اول خیابان ۱۹۲ روبروی مجتمع سپاه بلوارگیلان ان شاءالله باپیگیری افراد دلسوز نظام این کلینیک و امثالهم از سطح شهر جمع اوری و به خارج شهر انتقال یابند. صرفا رضایت صاحب خانه که فردی مذهبی است که ملاک مجوز دادن و فعالیت سگدونی نیست آخه پول درآوردن به چه قیمتی.........
در حاشیه