کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

۷ مدیر کل متخلف در گیلان باید دستگیر شوند / مدیران کل قبل از دستگیری عزل شوند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل متخلف گیلان هفت نفر هستند که بهتر است مسئولان قبل از دستگیری، مابقی متخلفان را از مسئولیت فعلی برکنار کنند.

۷ مدیر کل متخلف در گیلان باید دستگیر شوند / مدیران کل قبل از دستگیری عزل شوند
جبار کوچکی نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره ماجرای بازداشت یکی از مدیران کل گیلان اظهار داشت: بنده درباره مدیرکل گردشگری گیلان به رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور تذکر داده بودم و گفته بودم ایشان نمی‌توانند در اینجا کار کنند و شما ایشان را عزل کنید اما به حرف‌های ما توجهی نکردند.
وی افزود: درمجموع باید ۷ مدیرکل در گیلان به دلیل تخلفاتی که دارند دستگیر شوند و من در خصوص این افراد تذکر داده‌ام که تا الآن البته ۲ یا ۳ مدیرکل دستگیر شده‌اند و مابقی هم به زودی دستگیر خواهند شد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به مسئولان و استاندار گیلان گفته‌ام که ادامه کار با این مدیران کل به صلاح استان نیست و اگر این‌ها عزل نشوند بالاخره دستگیر خواهند شد و آبروریزی بزرگ‌تری رخ می‌دهد.
کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مدیران کل متخلف به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر شده‌اند  گفت: متأسفانه پیرامون مدیران کل متخلف دستگیر شده و ۴ مدیرکل دیگر متخلفی که هنوز دستگیر نشده‌اند باندهای فسادی وجود دارد که بیت‌المال را تضییع و حیف‌ومیل می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه