نقشه شوم مدیر زن برای انتقام؛

عکس غیر اخلاقی خانم معلم مازندرانی چطور منتشر شد؟

عکس غیراخلاقی خانم معلم چطور منتشر شد؟ | مدیر زن یک مدرسه در مازندران پس از آن که از محل کار خود اخراج شد، از سر حسادت تصاویر غیراخلاقی منسوب به یکی از کارکنان مدرسه را همراه با متن های مستهجن درفضای مجازی منتشر کرد. خانم مدیر اخراجی می گوید انگیزه اش از این کار، بی آبرو کردن زن جوان بوده است!

عکس غیر اخلاقی خانم معلم مازندرانی چطور منتشر شد؟

به گزارش ۸دی، مدیر اخراجی یک مدرسه غیرانتفاعی دخترانه، شیوه عجیبی را برای انتقام از کارمند زن مدرسه طراحی و اجرا کرد. زن جوان وقتی از مدرسه و محل کارش اخراج شد، مطالب غیراخلاقی درباره یکی از همکاران سابق خود را به همراه تصاویر ساختگی از وی درفضای مجازی منتشرکرد.
کارمند جوان که با اطلاع از موضوع عصبانی شده بود ضمن مراجعه به پلیس فتا شکایتی را در این باره تنظیم کرد و خواستار پیگیری شد.
مأموران پلیس «فتا»ی مازندران با توجه به اطلاعاتی که از کارمند اخراجی در اختیارشان قرار داده شده بود به ردزنی متهم پرداختند. تا این‌که مشخص شد وی از همکاران سابق شاکی پرونده بوده و در گذشته به  عنوان مدیر همین مدرسه کار می‌کرد.
وی که پس از دستگیری لب به  اعتراف گشوده بود انگیزه خود را انتقامجویی اعلام کرد وگفت: از وقتی کارم را از دست دادم تصور کردم همکارسابقم- شاکی- باعث اخراجم شده و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا با این روش از او انتقام بگیرم.
این زن که متهم به انتشار مطالب کذب و غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی است اعتراف کرد انتشار مطالب غیراخلاقی علیه کارمند سابقش در شبکه‌های اجتماعی و درج شماره تلفن شاکی زیر این مطالب به قصد انتقام و بی‌آبرو کردن وی در بین دوستان و خانواده بود.
به گفته سرهنگ محمدنژاد- رئیس پلیس فتای مازندران- مرتکبان این قبیل جرائم به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال یا جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال یا هر ۲ مجازات محکوم می‌شوند. ایران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه