کوچولوترین پلیس ایران در ارومیه + عکس های دیدنی

با همکاری نیروی انتظامی آذربایجان غربی، استانداری و فرمانداری ارومیه و با تلاش موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه آرزوی پلیس شدن یک کودک بیمار برآورده شد.

کوچولوترین پلیس ایران در ارومیه + عکس های دیدنی

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: با همکاری نیروی انتظامی آذربایجان غربی، استانداری و فرمانداری ارومیه و با تلاش موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه آرزوی پلیس شدن یک کودک بیمار برآورده شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، علی زینال زاده کودک بیمار ارومیه‌ای چندی پیش آرزوی خود را در قالب یک نامه در خانه آرزوهای موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه انداخته بود.
این خانه آرزوها که یک اسباب بازی و به شکل یک ساختمان دو طبقه است ۱۲ سال است که در موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه راه‌اندازی شده و کودکانی که در این موسسه نگهداری می‌شوند آرزوی های خود را درونان می‌اندازند.
چندی پیش موضوع برآورده سازی آرزوی علی در دستور کار مسئولین این موسسه با همکاری جمعی از مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های آذربایجان غربی از جمله نیروی انتظامی قرار گرفت.
بنابراین در نخستین گام لباس فرم پلیس Police در اندازه علی زینال زاده تهیه شد و همزمان سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی با صدور حکمی این کودک بیمار را به عنوان یک پلیس افتخاری منصوب کرد.
صبح امروز نیز با همراهی بسیاری از فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی و با حضور علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عباس حسنخانی فرماندار ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه، مرتضی پیری عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولین و با مشارکت گسترده فرماندهان و مسئولین نیروی انتظامی آذربایجان غربی بالاخره رخت پلیس بر تن علی زینال زاده شد و وی با حضور در صبحگاه نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به شهدای این نیرو از یگان‌های مستقر در میدان سان دید و به آرزوی خود رسید.
در حاشیه این مراسم هزینه یک سفر زیارتی مشهدالرضا(ع) به علی زینال زاده و خانواده وی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اهدا شد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه