خبرنگار: ابوالفضل شکری
رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی در گفتگو 8دی:

بیش از ۳۰۰۰ آفرودکار فعال در کشور داریم / مجموع اعتبار فدراسیون اتومبیل‌رانی یک میلیارد تومان است

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی گفت: تا پایان سال گذشته سه هزار نفر آفرودکار سازمان‌یافته داشته‌ایم که این تعداد امسال زیادتر شده است.

بیش از ۳۰۰۰ آفرودکار فعال در کشور داریم / مجموع اعتبار فدراسیون اتومبیل‌رانی یک میلیارد تومان است

محمود صیدانلود عصر جمعه در حاشیه مراسم اهدای جوایر قهرمانان مسابقات کشوری آفرود رودسر در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از هشت رشته فعال اتومبیل‌رانی در ایران داریم و هر کدام از این‌ها در تقویم سالیانه مسابقاتی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مسابقات آفرود رودسر راند سوم مسابقات کشوری بود و راند چهارم مسابقات در مازندران برگزار خواهد شد و قهرمان این رشته مشخص خواهد شد.

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی کشور گفت: سال گذشته مسابقات رودسر را در تقویم درج کردیم و امروز می‌بینیم که در رودسر استقبال خوبی از این مسابقات شد.

صیدانلود ادامه داد: ما پافشاری داریم که مسابقات را در استان‌ها و شهرستان انجام دهیم و در کنار آن به فکر اعزام ورزش‌کاران به مسابقات بین‌المللی هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش هم برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر شده است اظهار کرد: در تلاش هستیم که بتوانیم در استان‌ها و شهرستان‌ها مربیان و مسئولان اجرایی مسابقات را تربیت کنیم تا هر استان بتواند ظرفیت داخلی برای کاهش هزینه‌ها داشته باشد.

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی افزود: مسابقات رودسر خیلی خوب بود و ایمنی در پیست و ایمنی در راننده و خودرو خوب بود ضمن اینکه علاقه‌مندی مردم رودسر هم به مسابقات جالب بود.

صیدانلود درباره آمار آفرودکار کشور نیز ادامه داد: تا پایان سال گذشته سه هزار نفر آفرودکار سازمان‌یافته داشته‌ایم که این تعداد امسال زیادتر شده است.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش در گذشته باید توجه بیشتری به رشته اتومبیل‌رانی می‌کرد گفت: در سه سال گذشته توجهات بیشتر بوده است اما همین الان مجموع اعتبار فدراسیون ما یک میلیارد تومان است درحالی‌که اعزام یک تیم به مسابقات خارجی حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی ادامه داد: در کل کشور ما پیست سرعت نداریم اما در کراست و آفرود پیست‌های زیادی در کشور ساخته شده است اما سرعت که یکی از رشته‌های جذاب ماست نیاز با توجه ویژه دولت داریم.

فرماندار رودسر نیز در حاشیه مسابقات کشور آفرود در این شهرستان به خبرنگار هشت دی گفت: با توجه به پتانسلی که شهرستان رودسر دارد می‌توان بستر سرمایه‌گذاری در زمینه‌های گردشگری توریستی ورزشی در این شهرستان را فراهم کرد.

امیر جانبازی افزود: ما با آغوش گرم دست سرمایه‌گذاران در این شهرستان را می‌فشاریم.

وی ادامه داد: در مسابقات امروز ۱۶ استان کشور و بیش از ۱۲۰ دستگاه خودرو آفرود شرکت کرده‌اند.

فرماندار رودسر گفت: ۱۲ دستگاه دوربین فیلم‌برداری از شبکه‌های مختلف کشوری وارد این شهرستان شده‌اند که ما پذیرای انحا بودیم.

جانبازی تأکید کرد: امروز قطار خدمت‌رسانی و سازندگی در شهرستان رودسر در ریل توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه