قربان صحرایی چاله سرایی
شامگاه جمعه برگزار شد؛

وداع با اولین خادم رسمی شهید مدافع حرم حضرت معصومه(س) / تصاویر

هم‌اینک (جمعه شب ۲۴ آذر ۹۶) پیکر مطهر شهید مهدی ایمانی را ملت ولایتمدار و خیل زائران حضرت فاطمه معصومه علیه‌السلام جهت وداع به آغوش کشیده‌اند.

وداع با اولین خادم رسمی شهید مدافع حرم حضرت معصومه(س) / تصاویر

به گزارش ۸دی، مراسم وداع با اولین خادم رسمی شهید مدافع حرم حضرت فاطمه معصومه(س) شهید مهدی ایمانی شامگاه جمعه با حضور پرشور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید مهدی ایمانی فردوئی در سال ۱۳۶۲ در روستای شهیدپرور و قهرمان‌پرور فردو قم به دنیا آمده است، فردوئی که قلب راکتورهایش با خون شهیدان این دیار برای سرنگونی استکبار و صهیونیسم جهانی مخصوصاً آمریکای خون‌خوار و رژیم پلید و جنایتکار اسرائیل با تمام قدرت می‌تپد.

پدرش از رزمندگان بسیجی ۸ سال دفاع مقدس است که هم‌اینک دسته‌گل علی‌اکبری‌اش از سفر شام بلا با خلعت سرخ و خونین شهادت بازگشته است.

شهید ایمانی فردوئی عاشق ائمه اطهار علیهم‌السلام بود.

او به مدت ۱۴ سال در کسوت و لباس خادمی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افتخار خدمت در این آستان مقدس را داشت.

شهید ایمانی فردویی مسئول صحن حضرت صاحب‌الزمان (عج) حرم مطهر بود. خوش‌رویی، بی‌پیرایگی، سادگی او از وی سیمایی ماندگار در دل همکارانش به یادگار گذاشت.

لبخند ملیح هیچ‌وقت از سیمای نورانی و پرجذبه‌اش جدا نبود.

او در برخورد با همگان، به‌ویژه زوار بانوی کریمه اهل بیت علیهم‌السلام در نهایت تواضع و خوش‌رویی زبانزد همه بود.

از روزی که داعش پلید دست تعدی به سمت حریم مطهر حرم بانوی صبر و حماسه و ایثار دراز کرد، آرام و قرار از شهید ایمانی سلب شد. به همین منظور در لباس مدافع حرم بیش از پنج مرتبه عازم جبهه‌های نبرد علیه تروریسم تکفیری در سوریه شد.

سرانجام در سالروز ورود کریمه اهل بیت علیهم‌السلام به شهر مقدس قم در تاریخ ۲۱ آذر ۹۶ بر اثر اصابت خمپاره تکفیری‌های مورد حمایت صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار در شهر البوکمال به شهادت رسید.

هم‌اینک (جمعه شب ۲۴ آذر ۹۶) پیکر مطهرش را ملت ولایتمدار و خیل زائران حضرت فاطمه معصومه علیه‌السلام جهت وداع به آغوش کشیده‌اند.

مقرر است فردا شنبه ۲۵ آذرماه ۹۶ ساعت ۱۵ از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام شهید مهدی ایمانی توسط مردم شهر مقدس قم به سوی حرم تشییع و سرانجام در یکی از حجره‌های صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر به خاک سپرده شود.

از شهید ایمانی دو پسر و یک دختر خردسال به یادگار مانده است.

تصاویر زیر مربوط است به تشییع شهید ایمانی از منزل به مسجد امام علی علیه‌السلام محله باجک قم و همچنین وداع با وی در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه علیه‌السلام.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه