نوعروس ۱۷ ساله خبری را به شروین داد که او از خود بی خود شد و ..!

پسر جوان که به خاطر هواخواهی از نامزدش، دایی او را به قتل رسانده‌است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

نوعروس ۱۷ ساله خبری را به شروین داد که او از خود بی خود شد و ..!

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: پسر جوان که به خاطر هواخواهی از نامزدش، دایی او را به قتل رسانده‌است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

ساعت ۲۳:۲۴ شامگاه سه‌شنبه ۲۱ آذر‌ماه امسال مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه با تماس شهروندی از درگیری خونینی در ساختمان مسکونی با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه Incident دریافتند لحظاتی قبل در پارکینگ ساختمان مسکونی بین دو مرد ۳۷‌ساله و ۲۲‌ساله به نام‌های صمد و شروین درگیری رخ داده است که در جریان آن صمد با چاقو شروین زخمی و به بیمارستان آیت‌الله‌کاشانی منتقل می‌شود. بدین ترتیب مأموران برای بررسی بیشتر راهی بیمارستان شدند که مشخص شد صمد بر اثر شدت جراحات فوت کرده است. با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

نخستین بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل از حادثه خونین، مقتول با دختر ۱۷ساله خواهرش مشاجره لفظی می‌کند که دختر ۱۷ساله تلفنی موضوع را به نامزدش اطلاع می‌دهد. پس از این شروین به هواخواهی نامزدش به پارکینگ خانه آنها می‌رود و با دایی نامزدش درگیر می‌شود.

دقایقی بعد، درگیری آنها بالا می‌گیرد که پسر جوان با چاقو به صمد حمله می‌کند و وی را به شدت زخمی می‌کند. از سوی دیگر مشخص شد وقتی صمد غرق در خون نقش بر زمین می‌شود شروین و نامزدش از محل فرار Escape می‌کند.

همزمان با ادامه تحقیقات، جسد به دستور بازپرس جنایی برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.

مأموران در تلاشند تا قاتل The Murderer فراری را دستگیر کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه