رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

کشاورزی گیلان با ادامه واردات بی‌رویه “برنج” نابود می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به واردات بی‌رویه برنج گفت: اگر دولت از برنجکاران گیلانی حمایت نکند همان بلایی که بر سر نوغان گیلان آمد بر سر برنج هم می‌آید.

کشاورزی گیلان با ادامه واردات بی‌رویه “برنج” نابود می‌شود

به گزارش۸دی؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدحسین قربانی صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات کشاورزی اظهار داشت: برخی محصولات کشاورزی گیلان در حال خارج شدن از انتفاع هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به واردات بی‌رویه برنج از خارج از کشور عنوان داشت: اگر دولت از برنجکاران گیلانی حمایت نکند همان بلایی که بر سر نوغان گیلان آمد بر سر برنج هم می‌آید.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به رکود بازار برنج در استان گیلان خاطرنشان کرد: تولید برنج گیلان از ۹۰۰ هزار تن به ۵۰۰ هزار تن رسیده و این درحالی است که بخش عمده‌ای از برنج گیلان در انبارها مانده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال گیلان در شرایط نامناسبی قرار دارد اعلام کرد: رونق کشاورزی و گردشگری سبب بهبود شرایط اشتغال می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه مدیریت پسماند گیلان نیاز به بودجه کافی و حمایت ملی دارد خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم از سرمایه‌های خدادادی گیلان استفاده کنیم باید برای معیشت مردم اشک بریزیم.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به وضعیت نامطلوب آب در استان گیلان ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی باید به آب‌های استان گیلان به‌عنوان آب‌های مرزی نگاه کند تا گیلان نیز بتواند بهره‌برداری لازم را از آن انجام دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به لزوم وجود تعامل میان مدیران‌کل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان گیلانی مجلس از عدم تعامل مدیران با آن‌ها انتقاد دارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه