پاسخ دفتر استاد رحیم پور به‌خانم ابتکار و مولاوردی

ما تنها مسئول گزارش هایی ازسخنرانی های استاد رحیم پور ازغدی هستیم که خود درپایگاه rahimpour.ir منتشر می کنیم و یا درصدا وسیما پخش می شود.

پاسخ دفتر استاد رحیم پور به‌خانم ابتکار و مولاوردی

به گزارش ۸دی، دفتر استاد حسن رحیم پور ازغدی پاسخ ذیل را به خانم ابتکار وخانم مولاوردی درمورد خبر جعلی منتشرکرد:

۱. تعابیری چون ” سند ۲۰۳۰ توسط دولت بکمک بهاییان همچنان در حال اجرایی شدن است” یا “معاونت زنان قوه مجریه ازروابط نامشروع دفاع می کند “یا “معاون رییس جمهور گفته از روابط نامشروع دفاع می کنیم “درسخنان استاد رحیم پور نیامده و برداشت یا اختراع رسانه هاست.

۲. درمورد توئیت تکذیب نشده مولاوردی گفته شده طبق پرینتی که درجلسه توسط یکی از دانشجویان داده شد خانه داری ، کلفتی خوانده شده وبه مادری توهین شده است و چنین نسبتی از سوی ایشان به کسی داده نشده است. اتفاقا دانشجوی مذکور طرفدار آن خانم بوده و ازمحتوای آن توئیت دفاع می کرد و این سخنان درواقع پاسخ به آنان بود.

۳. معاون امور زنان ومعاون حقوق شهروندی از منظر نخبگان حوزه ودانشگاه فعالیت های نادرست و گاه حتی همزبانی های مشکوک فرهنگی وآموزشی با محافل رسمی وغیررسمی غربی داشته اند که گاه در مواردی ختی با جاسوس های بازداشت شده آمریکایی بوده وتاکنون شفاف سازی نشده وارتباط با جریانهای فمینیستی سکولار داخلی وخارجی نیزیکی دوتا نبوده است وادامه دارد.

۴. متاسفانه خبرهای بی ربط منتشره تبدیل به سنت جاریه درفضای مجازی شده وقضاوتها بر این مبنا ست. این سخنرانی بزودی منتشرخواهدشد.
ما مسئول گزارش هایی ازسخنرانی های ایشان هستیم که خود درپایگاه rahimpour.ir منتشر می کنیم و یا درصدا وسیما پخش می شود. مشکل دیگر آن است که ده ها کانال تلگرامی یاسایت ها و وبلاگ ها وصفحات اینستاگرام بنام ایشان وجوددارد که ارتباطی با ما ندارند. آدرس کانال تلگرامی ما درهمان سایت موجود است وبارها نقل قول های ناقص یا نادرست ازایشان راتکذیب کرده ایم وخواهیم کرد. خوب است دیگران هم تکذیب کنند و شفاف باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه