نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

آقای لاریجانی! سراوان مشکل مگس دارد نه امنیتی / رئیس مجلس با یک اشاره مشکلات بزرگ را حل می‌کند

نماینده مردم رشت خطاب به لاریجانی گفت: آقای دکتر! سراوان هیچ مشکل امنیتی ندارد فقط مگس دارد! که به دلیل انباشت زباله‌ها مردم سراوان را آشفته کرده است.

آقای لاریجانی! سراوان مشکل مگس دارد نه امنیتی / رئیس مجلس با یک اشاره مشکلات بزرگ را حل می‌کند

به گزارش هشت دی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عصر امروز در همایش گرامیداشت نهضت جنگل در سالن بانک صادرات مرکزی رشت با بیان اینکه استاندار گیلان جوان‌ترین استاندار کشور است اظهار داشت: این مطلب باعث می‌شود ایشان بسیار با انگیزه و پرتلاش باشند.

وی با تاکید بر اینکه گیلانیان چیزی برای گیلان و ایران کم نگذاشته‌اند افزود: در جریان تکوین انقلاب و جنگ تحمیلی استان گیلان برای این آب و خاک بسیار مایه گذاشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ شهید سرافراز از استان گیلان تقدیم انقلاب اسلامی شده است گفت: گیلان چیزی برای انقلاب کم نخواهد گذاشت و اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند گیلانیها در خط اول دفاع خواهند ایستاد.

جعفر زاده خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخچه راه آهن نشان می‌دهد که نخستین راه آهن کشور از بندر انزلی به پیربازار احداث شد اما آیا سزاوار است که گیلان با این همه ایثار آخرین استان در احداث راه آهن باشد؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ۱۰ درصد از غذای کشور از استان گیلان تهیه می‌شود افزود: اکنون نسبت به ۴۰ سال گذشته ۵۲ درصد آب کمتری به حوزه آبریز گیلان ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۷ درصد آب شیرین از ۵۴ رودخانه استان گیلان به دریای خزر ریخته می‌شود گفت: اگر آب مناسب برای کشاورزی تهیه نشود، غذای این کشور نیز تعیین خواهد شد.

جعفرزاده با بیان اینکه آقای لاریجانی با یک اشاره می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند تصریح کرد: مشکل آب استان گیلان با هزار میلیارد تومان حل می‌شود؛ استان گیلان نباید با این حجم بارش باران از نظر کمبود آب رنج ببرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم حفاظت دکتر لاریجانی اجازه سفر به سراوان را ندادند گفت: آقای دکتر! سراوان هیچ مشکل امنیتی ندارد فقط مگس دارد! که به دلیل انباشت زباله‌ها مردم سراوان را آشفته کرده است.

وی از تولید ۴۰ درصد برنج کشور در استان گیلان خبر داد و افزود: با این آمار، ما هیچ نیازی به واردات برنج خارجی نداریم پس چرا انقدر برنج را وارد کشور می‌کنید و کشاورزان را نگران می‌کنید.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه مردم گیلان در یک جهت حرکت کرده و زیر چتر ولایت هستند اظهار کرد: مردم گیلان نشان دادند همواره از این نظام حمایت کرده و پاسدار خوبی برای خون شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه