استاندار گیلان در شورای اداری استان:

وضعیت تالاب‌ها در گیلان بحرانی شده است / باید نگاه مجلس به مدیریت آب مرزی دقیق‌تر باشد

استاندار گیلان در جلسه شورای اداری استان گفت: موضوع تالاب در گیلان به یک معضل و بحران تبدیل شده و اگر به وضعیت آن رسیدگی نشود، بحرانی‌تر هم خواهد شد.

وضعیت تالاب‌ها در گیلان بحرانی شده است / باید نگاه مجلس به مدیریت آب مرزی دقیق‌تر باشد

به گزارش ۸دی، مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به موضوع پسماند در استان اظهار داشت: حل مشکلات پسماند نیاز به حمایت قانونی در بودجه دارد ضمن اینکه باید به خرید تضمینی برق با تعرفه بالاتر توجه شود.

وی به مشکلات محیط زیستی تالاب‌ها در گیلان اشاره کرد و افزود: موضوع تالاب در گیلان به یک معضل و بحران تبدیل شده و اگر به وضعیت آن رسیدگی نشود، بحرانی‌تر هم خواهد شد.

استاندار گیلان با اشاره به مشکلات معیشتی کشاورزان گفت: به دلیل کوچک بودن زمین کشاورزی در استان درآمد خانواده بسیار اندک است و باید با کاهش واردات و افزایش سطح تولید اقتصاد خانواده را تقویت کنیم.

سالاری همچنین به توسعه روستایی در گیلان اشاره و اظهار کرد: تسهیلات ۱.۵ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی به روستائیان کمک زیادی به اشتغال کرده است.

وی با اشاره به رهاسازی آب مرزی و مدیریت نشدن آن ادامه داد: باید نگاه مجلس و دولت در مدیریت آب مرزی دقیق‌تر و جدی‌تر باشد.

استاندار گیلان همچنین به نحوه انتصابات در گیلان اشاره کرد و گفت: انتصابات همیشه با اختلاف ‌سلیقه همراه بوده اما باید اختلاف سلیقه‌ها کم و انتصابات با یک تعامل انجام شود.

وی افزود: انتظار همه نمایندگان این است که در انتصابات و تغییر و تحولات مشکلات مردم حل شود که در جای خود ستودنی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه