شنیده ها:

جاسوس ساکن ماسال به انگلستان گریخت

در ماه های اخیر فردی که در استخدام یکی از نهادهای دولتی شهرستان ماسال بود، به اتهام جاسوسی به نفع سرویس های اطلاعاتی بیگانه دستگیر شد.

جاسوس ساکن ماسال به انگلستان گریخت

به گزارش ۸دی؛ به نقل از  ماسال نیوز؛ در ماه های اخیر فردی که در استخدام یکی از نهادهای دولتی شهرستان ماسال بوده، به اتهام جاسوسی و در اختیار قرار دادن اطلاعات سری به افراد غیر صالح در جهت ضربه زدن به امنیت کشور دستگیر شد.

این فرد که سال‌ها در شهرستان ماسال سکونت و فعالیت شغلی داشته با فردی معاند نظام جمهوری اسلامی در کشور انگلستان ارتباط برقرار کرده و پس از جذب، جهت آموزش به کشور ترکیه رفته است.

این متهم در کشور ترکیه پس از دریافت مبالغی، در جهت اجرای برنامه‌های آنان همچون جذب و شناسایی افراد مستعد و اعزام آنان برای اقدامات علیه نظام، به کشور بازمی‌گردد.

موضوع آنجا جالب‌تر می‌شود که سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از وی اطلاعاتی در خصوص برخی مأمورین امنیتی ایرانی خواسته و وی این اطلاعات را در اختیار معاندین قرار می‌دهد.

در رأی اولیه، این متهم از سوی دادگاه کیفری شهرستان به تحمل ۵ سال حبس محکوم شد اما موضوع به همین‌جا ختم نشده و در روزهای اخیر برخی شنیده‌ها از فرار متهم (که به قید وثیقه چند صد میلیونی آزاد بود) به کشور انگلستان حکایت دارد.

موضوعی که صحت‌وسقم آن در درست بررسی است و تاکنون هیچ مرجع رسمی‌ای آن را تائید نکرده است.

 

انتهای پیام /


نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه