افرادی که این خصوصیات را دارند نابغه‌اند

دانشمندان رابطه‌ ای بین یک خصوصیت اخلاقی و داشتن IQ بالا پیدا کردند. نتایج تحقیقات محققان را بخوانید شاید شما هم نابغه باشید!

افرادی که این خصوصیات را دارند نابغه‌اند

 

به گزارش ۸دی، اگر ترجیح می‎دهید بعدازظهرها به جای بیرون رفتن از خانه با دوستان وقت بگذرانید و در خانه با یک نوشیدنی یا قهوه داغ برنامه‎های تلویزیون را تماشا کنید، شما فردی درون‎گرا هستید. این درون‎گرایی اما حرف‌‎های زیادی درباره شخصیت شما دارد. تحقیقات جدید نشان داده افراد درون‎گرا معمولا IQ بالاتری نسبت به دیگران دارند.

افرادی هستند که وقتی با دیگران هم‏صحبت می‏‌شوند و رابطه اجتماعی برقرار می‎کنند خوشحال می‌‏شوند. اما افراد درون‎گرا بیشتر با خودشان وقت می‎گذرانند و این آن‌ها را خوشحال‎ می‎کند.

در دانشگاه لندن بررسی و تحقیقی روی ۱۵ هزار نفر که بین سنین ۱۸ تا ۲۸ بوده‌اند انجام شده است. دو آزمایش انجام شد. اولین آزمایش برای بررسی میزان هوش و استعداد این افراد و آزمایش دوم درباره اجتماعی بودن آن‌ها.

نتیجه این طور بود که افراد عادی در مناطق شلوغ‎تر احساس رضایت بیشتری از زندگی‏شان داشتند و افرادی که باهوش‎تر بودند از زندگی در مناطق دنج لذت می‌‏بردند. با این که ذهن‎های توانا بیش از دیگر ذهن‎ها در مواجه شدن با شرایط انعطاف‎پذیر هستند، اما افرادی که IQ بالاتری دارند بیشتر درون‎گرا هستند. به همین دلیل اگر شما هم از افراد درون‏گرا هستید، نگران نباشید، ممکن است نابغه باشید.

منبع: درنگ

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه