نماینده آستانه اشرفیه در شورای اداری استان:

باید برای معیشت مردم گیلان گریه کرد  / تکلیف میراث فرهنگی و گردشگری گیلان را مشخص کنید

نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: : باید تکلیف رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در خصوص وضعیت میراث گیلان مشخص شود.

باید برای معیشت مردم گیلان گریه کرد  / تکلیف میراث فرهنگی و گردشگری گیلان را مشخص کنید

به گزارش ۸دی، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه عصر امروز در شورای اداری استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد با اشاره به وضعیت میراث فرهنگی استان اظهار داشت: باید تکلیف برای علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در خصوص وضعیت میراث گیلان مشخص شود.

وی افزود: باید میراث را در استان مدیریت کنیم و مدیریت آن را به استاندار بسپاریم.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بد اقتصادی مردم گیلان ادامه داد: باید برای معیشت مردم گریه کرد.

قربان با بیان اینکه آب استان با یک استراتژی خوب مدیریت شده است گفت: آب مرزی در گیلان نیز باید مدیریت شود، ما تاکنون نتوانسته‌ایم آب مرزی را در استان را به خوبی اداره کنیم.

وی اظهار کرد:  گیلان با داشتن رودخانه‌های مرزی، مدیریت مرزی ندارد که می‌توان با مدیریت صحیح مشکلات آب شرب و کشاورزی مناطق مرزی را حل کنیم.

نماینده مردم آستانه اشرفیه با تأکید بر اینکه باید هماهنگی مدیران ارشد استان و نمایندگان استان بیشتر شود افزود: عدم هماهنگی مدیران استان با مجمع نمایندگان از جمله گله مندی همکاران می‌باشد.

قربان با بیان اینکه  اصلی‌ترین موضوع در روزهای اخیر برای استان گیلان بحث واردات برنج بود گفت: با توحه به اینکه کسری برنج محدود بود اما با مدیریت ناکافی مقدار زیادی برنج وارد کشور شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه