آنهایی که در فتنه ۸۸ تئوری سازی میکردند امروز کجا هستند و در دامن کدام ضد انقلاب به سر می برند؟

یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهیدپژوم با حضورخانواده معظم شهداء،جانبازان ،ایثارگران و مسئولان شهرستان لاهیجان عصر امروز در مسجد خمیرکلایه برگزار شد.

آنهایی که در فتنه ۸۸ تئوری سازی میکردند امروز کجا هستند و در دامن کدام ضد انقلاب به سر می برند؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  «لاهیجان» سردار نظرعلی علیزاده رئیس مجمع بسیجیان گیلان در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید پژوم خمیرکلایه با بیان اینکه  زنده نگه داشتن یاد شهدا یعنی زنده نگه داشتن آرمانهای شهدا و راهی که آفریدند گفت: شهید شاهد است و شهادت یک راه است.

وی با بیان اینکه واژه شهدا شرمنده ایم  درست نیست افزود: ما شرمنده شهدا هستیم وقتی که راه شهیدان را ترک کنیم ، بودن دراین مسیر شرمندگی ندارد بلکه باید از آنها درخواست کنیم که در این مسیر بمانیم و این آرمان ها را در مقابل این هجمه ها و حمله ها نگاه داریم.

سردار علیزاده در ادامه با بیان اینکه شرمنده آنهایی هستند که روزی این حرفها را زدند و الان با هر پست و مقامی این راه را کج کردند گفت: امروز آنهایی که در افکار عمومی جامعه تزریق میکنند که انقلاب تمام شد و باید با دنیا هماهنگ باشیم باید نزد شهدا شرمنده و سرافکنده باشند.

وی در ادامه با تشریح جمله امام خمینی درباره حادثه ۱۷ شهریور گفت : امام خمینی حادثه ۱۷شهریور در انقلاب اسلامی را با حرکت کربلا مقایسه کرده اند و به گفته این مرد بزرگ ۱۷ شهریور مکررعاشورا، میدان شهدا مکرر کربلا و شهدای ما مکرر شهدای کربلا هستند.

وی در ادامه افزود: هر زمانی که جبهه حق در مقابل جبهه باطل قرار بگیرد این میدان نبرد حق و باطل زمان عاشورا می باشد.

سردار علیزاده با بیان اینکه دشمنان این نظام لحظه ای دست از دشمنی با این ملت برنداشته اند گفت: با گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی شما یک روز را به من نشان دهید که جبهه باطل و دشمنان قسم خورده این انقلاب ما را راحت گذاشته باشند.

وی با بیان اینکه خارج شدن از پرچم انقلاب باعث شرمندگی نزد شهدا می شود گفت: در ادوار مختلف انقلاب اسلامی این گمراهی و گم کردن مسیر انقلاب را به عینه دیدیم.

وی با بیان مثالی از حزب کارگزاران و این سوال که  این حزب آخرش به کجا ختم شد گفت: صاحب پرچم این حزب و نیت پشت سرش که بوده نمیدانیم، اما گاهی اوقات دشمن با ۱۰ واسطه به میدان می آید .

سردار علیزاده با بیان مثالی از اعضای تشکیل دهنده این حزب گفت: افرادی که میدان دار بودند بعد از مدتی در دامن شیطان دیده شدند و مصاحبه هایشان با رادیو صهیونیستی رو شد.

 رئیس مجمع بسیج گیلان با تاکید بر اینکه تاریخ امروز همانند گردنه جنگ احد است گفت:دشمنکارهای در حال انجام را آنقدر شیرین جلوه میدهد که دل خیلی ها را می برد، حتی دل افرادی که در این راه هزینه کرده اند هم رفته است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهداء و حضور جوانان و نوجوانان ارادتمند در این فضا گفت: در فضای مسمومی که دشمن برای ما ایجاد کرده،میبینیم جوان ما با تمام وجود در این راه بوده و مورد بی اعتنایی هم قرار میگیرد که این حرکت بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن تا همه دستاوردهای ما را نگیرد دست از دشمنی خود بر نمیدارد گفت: امروز انرژی هسته ای ، فردا موشک و روز بعد نانو تکنولوژی ما را میخواهد ،صحنه صحنه جنگ و نبرد است که ما احساس نمی کنیم.

سردار علیزاده با بیان اینکه رهبر انقلاب در دو سخنرانی قبلی بر پیگیری مردم در بحث هسته ای تاکید داشت افزود:دو دیدگاه وجود دارد که اولی میگوید تمامی مشکلات داخل کشور با نگاه بیرون و مذاکره حل میشود و نگاه دومی که میگوید باید روی پا خودمان بایستیم.

وی با بیان اینکه سالهاست مقام معظم رهبری نگاه مسئولین و مدیران را به عرصه اقتصادی میبرد و اخیرا نیزسیاستهای اقتصاد مقاومتی را بیان کرد گفت: روسای قوا پیگیراین بخش شدند و افرادی را مسئول کردند اما سیاست های اصل ۴۴ هم اعلام شد که نتیجه اش چه بود.

وی افزود: شما شرکت پوشش رشت را ببینید که دوهزار و پانصد کارگر داشت که الان کاملا منهدم شده و کارگران آن به دستفروشی روی آوردند.

وی همچنین گفت: کارخانه لامپ سازی رشت که چند نفر از تهران آمدند و با کمک هایی از درون استان این شرکت را چهارمیلیاردتومان خریدند ولی در نهایت کارخانه را منهدم کردند و همان مخروبه را متری چند میلیون تومان معامله میکنند.

علیزاده در ادامه با اشاره به بنیاد باران و تمایل سران این بنیاد برای کمک گرفتن از سران کشورهای عربی و جورج سوروس گفت: فردی که حاضر میشود از کشورهای عربی برای بنیاد باران طلب کمک کند وامروز هم مدعی امام ، مردم و اسلام هستند و نمی خواهند زیر علم ولایت بمانند به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) لشکریان یزید است.

وی با بیان اینکه همان هایی که در فتنه ۸۸ تئوری سازی میکردند امروز کجا هستند و در دامن کدام ضد انقلاب به سر می برند گفت:امروز سران فتنه مدعی هستند که باید حصر را برداریم.

سردار علیزاده با بیان اینکه این ملت راه مبارزه را بلد است و هزینه اش را خواهد داد گفت:هدف آمریکا از مذاکره این است که به مبارزان دنیا نشان دهد که نگاه ایران نیزبرای رفع مشکلاتش به بیرون از کشور و مذاکره است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه