اقدام کثیف مدیر یک مدرسه در ساری با کارمند زن سابقش

مدیر مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان ساری به دلیل انتشار مطالب غیراخلاقی از کارمندش در فضای مجازی دستگیر شد.

اقدام کثیف مدیر یک مدرسه در ساری با کارمند زن سابقش

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: مدیر مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان ساری به دلیل انتشار مطالب غیراخلاقی از کارمندش در فضای مجازی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسن محمدنژاد، رئیس پلیس Police فتای مازندران در این‌باره گفت: زنی ساکن شهرستان ساری در شکایتی اعلام کرد شخص ناشناسی در شبکه‌های اجتماعی مطالبی کذب و غیراخلاقی علیه او منتشر کرده است. ماموران پلیس فتای استان پس از بررسی‌های فنی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از مواجه شدن با شاکی و مشاهده مستندات فنی اعتراف کرد مدیر مدرسه‌ غیرانتفاعی دخترانه است که از شغلش اخراج شده است و با تصور این‌که شاکی که کارمند همین مدرسه بود در اخراج وی دخالت داشته، تصمیم به انتقام گرفته است.»

رئیس پلیس فتای مازندران ادامه داد: «این زن که متهم به انتشار مطالب کذب و غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی است، اعتراف کرد انتشار مطالب غیراخلاقی علیه کارمندش در شبکه‌های اجتماعی و درج شماره تلفن شاکی در زیر این مطالب به قصد انتقام و بی‌آبرو کردن وی در بین دوستان و خانواده بود. متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.»

سرهنگ محمدنژاد افزود: «مرتکبان این قبیل جرایم به حبس از ۹۱ روز تا ۲‌سال یا جزای نقدی از ۵‌میلیون ریال تا ۴۰‌میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم می‌شوند.»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه