پرونده ای برای چمن مصنوعی ماسال

پرونده زیر وعده های مسئولان شهری و شهرستان را در خصوص بهره برداری از چمن مصنوعی شهر ماسال از یک سال و هشت ماه قبل تاکنون مورد بررسی قرار می دهد.

پرونده ای برای چمن مصنوعی ماسال

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، مطالب زیر وعده هایی است که در طی ۲۰ ماه گذشته توسط مسئولان شهرستان در مصاحبه با ماسال نیوز و خبرگزاری ها در خصوص زمان افتتاح پروژه چمن مصنوعی شهر ماسال داده شده است (برای دیدن متن کامل این مطالب روی تیترهای برجسته کلیک کنید):

مصاحبه شهردار ماسال با ماسال نیوز در ۲۱ خرداد ماه سال ۹۱:
* بهره برداری از اولین چمن مصنوعی ماسال تا اواخر تابستان ۹۱

باقر کاظمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: پروژه چمن مصنوعی زمین فوتبال پارک  ساحلی شهر ماسال تا پایان تابستان سال جاری افتتاح خواهد شد.

* شهردار ماسال در تاریخ ۲۱ آذر سال۹۱ در گفتگو با ماسال نیوز:
آغاز پروژه جمن مصنوعی منوط به تعیین سطح دریاچه لاستیکی است

شهردار ماسال در زمینه احداث چمن مصنوعی که پیش از این و در گفتگو با ماسال نیوز قول داده بود تا آخر تابستان اجرایی شود گفت: اجرای این پروژه با پروژه سد لاستیکی تداخل پیدا کرده است و آغاز این پروژه منوط به تعیین سطح آب سد لاستیکی شده است که مطالعات در این زمینه در حال انجام است.

شهردار ماسال در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۲ در گفتگو با ماسال نیوز:

* تا دو ماه دیگر چمن مصنوعی آماده بهره داری می شود
….
شهردار ماسال افزود: از این اعتبار، ۸۰ میلیون تومان برای تکمیل پارک شهدا،، ۱۰۰ میلیون تومان برای فاز اول دیوار حفاظتی استخر مصنوعی رودخانه خالکای، صد میلیون تومان برای راه اندازی چمن مصنوعی و مابقی پول برای تعمیر معابر شهر هزینه خواهد شد.
کاظمی به شهروندان نوید داد که این پروژه ها را ظرف دو ماه تکمیل نماید.

* رئیس شورای شهر ماسال در سخنرانی انتخاباتی در ۲۱ خرداد ۹۲ وعده داد:
تکمیل چمن مصنوعی از وعده هایی بود که حامد عباسی در اجتماع شهروندان  ماسالی در روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه مطرح کرده بود.

* شهردار ماسال ۷ شهریور ۹۲ در گفتگو با ایسنا:
….
باقر کاظمی با اشاره به احداث چمن مصنوعی در کنار پارک ساحلی افزود: این پروژه در ۱۵۰۰ مترمربع احداث شده و تاکنون با هزینه ۱.۵ میلیارد ریالی حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با نصب چمن مصنوعی برای ورزش‏های فوتبال، والیبال، بسکتبال و فوتبال قابل استفاده خواهد بود….

* ۴ مهر ۹۲ برنامه ارائه شده شهردار ماسال برای ابقا در پست شهرداری:
تکمیل پروژه چمن مصنوعی از برنامه کاری شهردار ماسال اعلام شد.


* شهردار ماسال در گفتگو با ماسال نیوز ۱۴ مهر
۹۲:

باقر کاظمی در پاسخ به سوال خبرنگار ماسال نیوز در خصوص علت تأخیر در بهره برداری از چمن مصنوعی پارک ساحلی گفت: برخی مسائل فنی باعث شد ما برای افزایش دوام این پروژه آن را با تأخیر انجام دهیم ضمن اینکه قیمت چمن مصنوعی نیز به یکباره افزایش پیدا کرد که با اعتبار ما همخوانی نداشت.
کاظمی افزود: اعتبار مربوط به چمن مصنوعی از محل اعتبارات معاونت راهبردی ریاست جمهوری تأمین شده است و به محض تخصیص این اعتبار چمن مصنوعی خریداری خواهد شد.* رئیس شورای شهر ماسال در گفتگو با ماسال نیوز در ۱۵ دی ۹۲:

حامد عباسی در خصوص زمین چمن مصنوعی پارک ساحلی نیز گفت: امکانات و اعتبار لازم برای این پروژه فراهم شده است و در صورت مساعد بودن هوا پیمانکار نصب چمن مصنوعی را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: به امید خدا این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و ما در حال برنامه ریزی هستیم در آیین افتتاح چمن مصنوعی ماسال، مسابقه ای بین پیشکسوتان ملوان بندر انزلی و پیشکسوتان فوتبال ماسال برگزار شود. البته احتمال برگزاری یک دوره مسابقات چهارجانبه فوتبال نیز به همین مناسبت وجود دارد.


* شهردار ماسال در جلسه شهرداری ۱۶ دی ماه ۹۲:

… افتتاح پروژه‌های دیگر نظیر کمپینگ ساحلی به ارزش ۳۰۰ میلیون، ایجاد چمن مصنوعی با ۲۰۰ میلیون در دست اجرا است…

* فرماندار ماسال در گفتگو با فارس ۲ بهمن ۹۲:
جوادپور: زمین چمن مصنوعی ماسال در دهه فجر افتتاح می‌شود
وی از افتتاح زمین چمن مصنوعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ماسال خبر داد و یادآور شد: شهرداری ماسال مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و دیگر بخش‌ها برای پروژه مذکور هزینه کرده است….

* سخنگوی شورای شهر ماسال در گفتگو با ماسال نیوز:

… فرجی در خصوص چمن مصنوعی ماسال نیز گفت: دو شرکت چمن های به شهرداری و شورا ارائه کرده اند و ما در خصوص قیمت و کیفیت تصمیم نگرفته ایم.

وی در زمینه اینکه آیا چمن مصنوعی در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید یا خیر گفت: نصب چمن مصنوعی به لحاظ فنی در دمای پایین امکان پذیر نیست و برای چسباندن چمن نیاز به دمای هوای مناسب است.

سخنگوی شورای شهر افزود: چمن مصنوعی در هر صورت به نوروز ۹۲ خواهد رسید و در طی تعطیلات نوروز در این چمن مسابقات فوتبال محلات برگزار خواهد شد. …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه