حواشی رونمایی از مجسمه مارادونا در هند؛ بی شباهت تر از مجسمه کریستیانو رونالدو!

بازخوردها به رونمایی از مجسمه مارادونا در هند، متفاوت بوده اند.

حواشی رونمایی از مجسمه مارادونا در هند؛ بی شباهت تر از مجسمه کریستیانو رونالدو!

به گزارش ۸دی، با حضور دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در کشور هند، از مجسمه این شخصیت برجسته در شهر کلکته رونمایی شد.

به گزارش تلگراف، مجسمه ساخته شده نشان دهند جام قهرمانی جام جهانی ۱۹۸۶ در دستان دیگو مارادونا است ولی موضوع به همین جا ختم نمی شود. همچون سال گذشته که مجسمه کریستیانو رونالدو در زادگاهش سوژه شبکه های اجتماعی شد و همه از عدم شباهت مجسمه به او گفتند، اینک عده ای معتقدند که مجسمه مارادونا حتی از مجسمه رونالدو هم بدتر ساخته شده است!

مجسمه دیگو مارادونا در هند

در هر حال از مجسمه مارادونا با نقش یک موسسه خیریه که عوایدی را برای بیماران مبتلا به سرطان جمع آوری می کرد، رونمایی شد و در حاشیه این مراسم، مارادونای ۵۷ ساله که برای دومین بار به هندوستان سفر کرده است، گفت:

فکر نمی کنم خدای فوتبال باشم. من خودم را تنها یک فوتبالیست معمولی می دانم. این که مجسمه ام در اینجا باشد، شگفت انگیز است. مفتخرم که برای دومین بار در کلکته حضور دارم و بسیار ممنونم از لطفی که به من داشته اید.

 

 

گفتنی است، مارادونا در این سفر برای کمک به ۱۱ بیمار مبتلا به سرطان، چکی به ارزش ۱۰ هزار روپیه (۱۱۶ پوند) به موسسه یاد شده اهدا کرد. شایان ذکر است که در اواخر ماه میلادی جاری، مارادونا در دیداری دوستانه تیم سوراف گانگولی (اسطوره کریکت هند) فوتبال بازی خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه