آمار رسمی کشور حکایت می‌کند؛

واردات عمده بذر سبزیجات از آمریکا در دوران تحریم‌های پسابرجامی! / فرانسه ایدزی‌مان کرد آمریکا چه برنامه‌ای برای نسل ایرانی دارد؟

درحالی‌که آمریکایی‌ها همچنان بر تحریم‌های پسابرجامی ایران تأکید دارند و هر روز یک صنعت کشور را تحریم می‌کنند واردات بذر سبزیجات از این کشور همچنان ادامه دارد.

واردات عمده بذر سبزیجات از آمریکا در دوران تحریم‌های پسابرجامی! / فرانسه ایدزی‌مان کرد آمریکا چه برنامه‌ای برای نسل ایرانی دارد؟

 

به گزارش ۸دی، اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا همین ۱۷ آذرماه جاری بود که شرکت دنتسپلای سیرونا را به اتهام نقض تحریم ایران جریمه کرد. نهم آبان هم خزانه‌داری آمریکا فهرست تحریم‌های خود را به روز کرده بود. کمی دورتر برویم. از روی که برجام اجرایی شد هر هفته آمریکایی‌ها از یک تحریم تازه و جدید خبر دادند و همیشه گفتند این تحریم جدید نقض برجام نیست و نخواهد بود.

این‌طرف اما خبری نیست. مسئولان محترم دستگاه دیپلماسی هر روز از تدارک یک واکنش مناسب حرف می‌زنند. در کمرگات کشور هم بازاری برای کالاهای آمریکایی برپاست.

واردات خاک اره آمریکایی از نوبرهای واردات بود. اسپرم آمریکایی گاوهای نرشان را هم به ما فروختند تا گاوهای ماده‌مان را نژاد تراژنیک شده‌شان که معلوم نیست برای نسل انسانی آینده‌مان چه برنامه‌ای در خود نهفته دارد بارور کند. خوراک دام و طیورمان را هم از آن‌ها خریدیم و حالا بعد از واردات جعفری و سیر خردشده‌ی آمریکایی و در حالی که جوانان ایرانی خود به فنآوری تولید بذرهای هیبریدی سبزیبجات دست یافته‌اند نوبت به تأمین بذر سبزیجاتمان از آمریکا رسیده است.

آمار رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نشان می‌دهد که تنها در سال ۹۵ بیش از ۳۶ هزار کیلوگرم بذر سبزیجات آمریکایی وارد کشور شده است.

واردکنندگان محترم کشورمان نمی‌دانند که فرانسه مهد تمدن و آزادی با خون آلوده‌ای که به ما فروخت هزاران نفر را در کشور ایدزی کرد و به دلیل همین ندانستن‌هایشان دست به واردات اسپرم گاو و بذر سبزی زدند اما مسئولان ما باید خوب بدانند که اگر فرانسه آزاد متمدن، مردم ما را ایدزی می‌کند آمریکای جنایتکار با بذر و اسپرمشان چه طرح و برنامه‌ای در سر دارند.

البته این‌ها را همه رسانه‌ها می‌نویسند ولی اینکه چرا همچنان کشورمان در حال واردات اسپرم آمریکایی است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد شاید پای دختر وزیری در کار باشد! شاید!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه