دلیل افت لوییس سوارز در فصل جاری از زبان اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه

ال پیستولرو مدت‌هاست که در آن فرم بی نظیر هر فصلش نیست.

دلیل افت لوییس سوارز در فصل جاری از زبان اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه

به گزارش ۸دی، اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه می‌گوید افت فاحش لوییس سوارز در فصل جاری برتافته از مسائل روانی است و مطمئنا او به فرم ایده‌آلش بازخواهد گشت.

ستاره اروگوئه‌ای که از زمان ورودش به فوتبال اروپا به مهاجمی بی رحم شهره بود و این را در آژاکس، لیورپول و حتی در بارسلونا ثابت کرد، در فصل جاری و با جدایی نیمار و تغییرات تاکتیکی مد نظر ارنستو والورده و البته، کیستی که مدت‌هاست در زانوی پای راستش دارد، از اوج به دور است. سوارز در این فصل در مجموع در ۱۹ بازی به میدان رفته و تنها ۶ گل زده و ۳ پاس گل داده که این آمار برای بازیکنی در سطح سوارز اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش مارکا، در چنین قابی، اسکار تابارز می‌گوید:

هر بازیکنی و نه فقط مهاجمان مثل همه انسان‌ها گاهی دچار اختلالات روانی می‌شود. اگر لوییس همه رکوردها را شکسته یا به خاطر توانایی مثال زدنی‌اش در گلزنی موفق به کسب انواع اقسام جوایز شده، دلیل نمی‌شود که به چنین اختلالاتی دچار نشود. گاهی شما نمی‌توانید بد بازی کنید گاهی هم هیچ چیز مثل گذشته پیش نمی‌رود که حتی خود بازیکن را هم نگران می کند. این مسئله باعث می‌شود او به یک چرخه ناکامی وارد شود که خارج شدن از آن دشوار است. اما مراقب باشید که اگر سوارز هم اکنون در اوج نیست، به این معنا نیست که دیگر نخواهد توانست به بهترین فرمش برگردد.

لوییس در تیم ملی بازیکن بسیار مهمی است. او پیشتر هم نشانه‌هایی از قدرتش برای غلبه بر مشکلات نشان داده است. مثل اتفاقی که در جام جهانی ۲۰۱۴ افتاد. گرچه من پیشگو نیستم و نمی‌توانم با قطعیت از چیزی حرف بزنم اما انتظارم این است که سوارز دوباره به فرم همیشگی‌اش بازخواهد گشت و نقشی ویژه در تیم ملی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه