تاریخ درباره دوئل چلسی و بارسلونا چه می‌گوید؟

دیداری به شدت غیرقابل پیش بینی.

تاریخ درباره دوئل چلسی و بارسلونا چه می‌گوید؟

به گزارش ۸دی، با انجام قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و بارسلونا باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم بروند. دیداری کلاسیک و تاریخی که همواره از جذابیت بالایی برخوردار بوده است.

به گزارش mundodeportivo، تاریخ را که نگاه کنید، به برابری و غیرقابل پیش بینی بودن این بازی بیشتر پی می‌برید. بارسا تاکنون ۱۵ بار در مقابل آبی های لندن قرار گرفته و در این مدت، سهم هر تیم ۵ برد بوده و ۵ بازی هم مساوی شده است. بارسا در این ۱۵ دیدار موفق به زدن ۲۵ گل شده و چلسی ۲۰ گل زده است. آخرین باری که دو تیم به مصاف هم رفتند به فصل ۲۰۱۱/۱۲ برمی‌گردد که بارسای گواردیولا در مرحله نیمه نهایی به دست تیم دی متئو حذف شد.

بارسا در آن فصل بازی رفت را با یک گل – دروگبا – به چلسی باخت و در نیوکمپ نیز گرچه با دو گل بوسکتس و اینیستا پیش افتاد اما در ادامه از رامیرز و تورس دو گل دریافت کرد تا با نتیجه ۲-۲، در مجموع با نتیجه ۳-۲ حذف شود. آن چلسی قهرمان هم شد. چلسی به معنای واقعی کلمه گربه سیاه مسی است. لئو در هشت تقابل قبلی‌اش مقابل آبی ها هرگز موفق به گلزنی نشده است. اولین بازی چلسی و بارسلونا در فصل ۶۵/۶۶ برگزار شده بود.

به نظر شما این بار کدام تیم حذف می‌شود؟

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه