پیشنهاد تشکیل نیروی نظامی اسلامی

مشاور وزیر امور خارجه گفت: کشورهای اسلامی باید در ارتش خود مانند ایران که سپاهی به عنوان سپاه قدس برای حفاظت از آرمان قدس دارد باید نیرویی خاص دفاع از قدس تشکیل دهند.

پیشنهاد تشکیل نیروی نظامی اسلامی

به گزارش ۸دی، حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف طی سخنانی با اشاره به ظرفیت کشورهای اسلامی در حمایت از قدس و مبارزه با گروه‌های تروریستی، گفت: از کشورهای اسلامی که قرار است نمایندگان پارلمان‌های آنها چهارشنبه در ایران حضور پیدا کنند درخواست می‌کنم از ظرفیت عظیم مردمی خود که نشان دادند در مقابل تروریست‌های منطقه از آن برخوردارند برای سرنگونی و نابودی رژیم اشغالگر قدس بهره گیرند.

وی افزود: آیا اینکه برخی از عزیزان ما برای دفاع از حریم حرم نوه پیامبر اسلام بسیج شدند این ظرفیت در کشورهای اسلامی نیست که برای دفاع از حریم مسجدالاقصی که در قرآن به جایگاه ویژه آن اشاره شده است و برای مسلمانان دارای جایگاه بالایی است، بسیج شوند.

مشاور وزیر امور خارجه ادامه داد: کشورهای اسلامی باید در ارتش خود مانند ایران که سپاهی به عنوان سپاه قدس برای حفاظت از آرمان قدس دارد باید نیرویی خاص دفاع از قدس تشکیل دهند تا بتوانند از این طریق از قدس شریف حمایت کنیم.

شیخ الاسلام ادامه داد: از کشورهای اسلامی به خصوص پارلمان‌های آنها که قرار است به زودی در ایران جمع شوند و مباحث دنیا اسلام را پیگیری کنند، درخواست می‌کنیم نسبت به مسئله قدس دغدغه و حمایت ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در جهان اسلامی ارتشی برای حمایت حریم مسجدالاقصی داشته باشیم.

وی در پایان خطاب به سردار سلیمانی گفت: سردارعزیز شما گفتید که بساط گروه‌های تروریستی سه ماهه جمع می‌کنید که دو ماهه این کار را انجام دادید آیا رژیم صهیونیستی که رهبرمان گفته است ۲۵ ساله نابود می شود نمی‌توانیم ۲۰ ساله سرنگون کنیم؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه