سرویس ورزشی؛

ماجرای مدیران جدید لیگ برتری و سپیدرود / مالکی جدید با ایده‌ی شکست‌خورده بازاریابی برای تیم

مالک جدید سپیدرود با ایده‌ی استفاده ازعلاقه طرفداران این تیم باریشه قصد مدیریت باشگاه را دارد همان کاری که تیم‌های بزرگ فوتبال کشور انجام دادند اما در آخر دست گدایی به سمت نهادهای دولتی بلند کردند.

ماجرای مدیران جدید لیگ برتری و سپیدرود / مالکی جدید با ایده‌ی شکست‌خورده بازاریابی برای تیم

به گزارش ۸دی، مجتبی ملک فرنود از ورزشی نویسان استان گیلان درباره تغییرات اخیر در باشگاه سپیدرود رشت نوشت:

چند صباحی است که برخی از سرمایه‌داران بعد از خرید سهام یک باشگاه لیگ برتری قول‌های عجیب‌وغریبی می‌دهند از تأمین نوشابه و هواپیما تا آب معدنی و غیره.

این شیوه از زمان مدیریت رویانیان بر باشگاه پرسپولیس شکل تازه‌ای گرفت. البته نکته جالب‌تر این است که این تیم‌ها اکثراً درگیر حواشی می‌شوند و جالب‌تر از ان هم طرح‌های شکست خورده این مدیران است که موجب افزایش بدهی باشگاه می‌شوند.

در هر حال، تیم سپیدرود هم با کارشکنی‌های فراوان توسط برخی از افراد نتوانسته بود اسپانسر و مالک داشته باشد اکنون بعد از مدت‌ها و تقریبا بعد از تمام شدن نیم‌فصل می‌خواهد به ثبات مدیریتی برسد و مدیری جدید وارد کورس مدیریتیب آن شده است.

مدیری که از جنس فوتبال نیست ولی در گذشته ورزشی بوده است و مسئله‌ی آن شبیه همان مشکلات مدیران جدید لیگ برتری است؛ او نیز با ایده‌ی بازاریابی و استفاده ازعلاقه طرفداران این تیم باریشه قصد انجام کار بزرگ اقتصادی برای نگه داشتن این تیم را دارد همان کاری که تیم‌های بزرگ فوتبال کشور انجام دادند ولی سرانجام کاسه گدایی‌شان به سمت نهادهای دولتی بلند شد.

البته نکته مثبت مالک جدید متوجه شدن دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم است که البته این مسئله از اول فصل هم مشهود بود و برخی شایعات پیرامون اینکه چرا سپیدرود اسپانسر و مالک ندارد هم از این موضوع نشأت می‌گرفت.

تیمی که قبل از شروع نیم‌فصل کاملاً مشخص بود در یارگیری دچار اشتباه شده است و این‌که برخی بازیکنان با توجه به سن و میزان بازی در لیگ برتر به‌صورت واسطه به این تیم معرفی و اضافه شده‌اند امری تقریبا محرز بوده است.

امید بر آن است که مالک جدید سپیدرود، رؤیایی تصمیم نگیرد و کادر فنی بادانش و همچنین در فصل نقل انتقالات با جذب چند بازیکن خوب، امید گیلانی‌ها را برای داشتن نماینده در لیگ برتر نامید نکند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه