آتش سوزی مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی غیر دولتی گلهای روی زمین صومعه سرا

عصر روز پنجشنبه ۲۱شهریوربر اثر اتصال سیم کشی برق، ساختمان مرکز نگهداری معلولان ذهنی زیر ۱۴سال گلهای روی زمین صومعه سرا دچارحریق شد که بر اثر این آتش سوزی ساختمان این مرکز کاملا در آتش سوخت

آتش سوزی مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی غیر دولتی گلهای روی زمین صومعه سرا

به گزارش ۸دی نیوز، مدیر کل بهزیستی گیلان که ساعتی پس از مهار آتش ،توسط اتش نشانان در محل حاضر شده بود گفت: در هنگام وقوع حریق،   ۲۷ کودک معلول ذهنی در این مرکز بودند که پس از خارج نمودن آنها توسط آتش نشانان و کارکنان مرکز و اهالی محله، به اسایشگاه معلولین غرب گیلان  ویک اسایشگاه  دیگر انتقال یافته و سپس تعدادی دیگر از این کودکان به خانواده های آنان سپرده شده تا در مراحل بعدی مجددا اقدامات توانبخشی و پذیرش آنان صورت پذیرد

دکتر کوچکی نژاد افزود به حمد ا.. با اقدام به موقع  وسریع برای خروج کودکان از محل اتش سوزی هیچکدام از کودکان دچار صدمه جسمانی ازجمله سوختگی ودود گرفتگی نشدند.

وی گفت بلا فاصله پس از وقوع اتش سوزی و اطلاع از آن تیمی از همکاران بهزیستی ستاد بهزیستی گیلان و همکاران بهزیستی صومعه سرا در محل حاضر و نسبت به ساماندهی وضعیت موجود اقدام کردند که همکاری آنان قابل قدردانی است . همچنین از تمامی اتش نشانان و مردم محله و مسئولین صومعه سرا تشکر ویژه نمود .

مدیر کل بهزیستی گیلان از پیگیری امر توسط  بهزیستی از برای مسببین این واقعه در صورتی که بر اثر سهل انگاری صورت گرفته باشد خبر داد.

01 04 05 03

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه