با اعلام مالک جدید باشگاه؛

روانخواه سرمربی سپیدرود رشت شد

در شرایطی که مالک باشگاه اعلام کرده بود مربی برزیلی سکان هدایت سپیدرود را برعهده خواهد گرفت این تصمیم دوباره تغییر کرد.

روانخواه سرمربی سپیدرود رشت شد

به گزارش ۸دی، سپیدرود رشت در ۲۴ ساعت گذشته دستخوش سونامی بزرگی شد تا جایی که مالک جدید باشگاه در ابتدا علی نظرمحمدی و دستیاران او را برکنار و از انتصاب مربی برزیلی به عنوان جانشین خبر داد، سپس مدیرعامل باشگاه را نیز از کار برکنار کرد.

اما این تنها تصمیمات کیومرث بیات مالک جدید سپیدرود نبود، چون امروز صبح او تصمیم گرفت به جای سیمائو سیلمار برزیلی که به عنوان سرمربی جدید نام برده بود از امیدرضا روانخواه به عنوان سرمربی جدید بهره ببرد و سکان هدایت تیم را به دست این مربی جوان بسپارد.

بنا به اعلام کیومرث بیات از این پس امیدرضا روانخواه به عنوان سرمربی و سیمائو سیلمار به عنوان دستیار اول وظیفه هدایت سپیدرود را برعهده خواهند داشت تا بلکه با این تغییرات وضعیت در باشگاه شمالی به حالت عادی برگردد.

 

 

امید روانخواه در ابتدای فصل به عنوان دستیار اول به کادر فنی سپیدرود اضافه شد و برای مدتی با علی نظرمحمدی همکاری داشت؛ اما اختلاف نظرها باعث شد او بعد از هفته سوم لیگ هفدهم از جمع سپیدرودی ها جدا شود و به تهران بازگردد. با تغییر مالکیت باشگاه و حضور کیومرث بیات در راس مدیریت سپیدرود دوباره نام امیدرضا روانخواه برای همکاری با این تیم برحسب شناختی که داشت بر سر زبان ها افتاد و سرانجام بعد از نشست امروز حکم سرمربیگری به نام او مهر خورد.

بازیکن سابق استقلال تهران که به خاطر مصدومیت شدید از ناحیه زانو مجبور شد در جوانی و خیلی زود از دنیای فوتبال خداحافظی و با حضور در کلاس های مربیگری مدارک لازم برای ورود به این عرصه را بگیرد در ماه های گذشته نامش به عنوان دستیار احتمالی وینفرد شفر در جمع آبی پوشان هم مطرح شد؛ اما حالا در پایان نیم فصل مثل خیلی از ستاره های هم نسل خود این فرصت را به دست آورد تا به عنوان سرمربی وارد این جرگه شود و هدایت سپیدرود را در بدترین روزها برعهده بگیرد.

فرصتی که می تواند آینده روانخواه در عرصه مربیگری را با سرنوشتی غیر قابل پیش بینی برای او توام کند، چون موفقیت در بقای سپیدرود، روانخواه را به عنوان یکی از مربیان جوان و خوش فکر مطرح خواهد کرد؛ اما ناکامی با این تیم رشتی می تواند روزهای سخت و دشواری برای این چهره دوست داشتنی از دیار گل و بلبل رقم بزند.

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه