آیا کلید حل مشکلات معیشتی مردم دست فیس بوک است؟

دولتی که خود را مدعی اعتدال می داند، باید پاسخ دهد که چرا درباره یک فعالیت کاملا فرعی و انحرافی که بارها توسط مسئولان مختلف نسبت به آن تذکر داده شده، این همه افراط و اصرار بی مورد از خود نشان می دهد؟

آیا کلید حل مشکلات معیشتی مردم دست فیس بوک است؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبرآنلاین، برخی وزرای کابینه یازدهم و مشاوران و حلقه نزدیک به شیخ حسن روحانی، با فعالیت آشکار در این شبکه صهیونیستی، ضمن دهن کجی به فیلترینگ کشور، نوعی از حاشیه سازی بی مورد را برای دولت به ارمغان آورده اند.

براساس این گزارش، در یکی از تازه ترین اقدام ها، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، چگونگی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را در صفحه شخصی اش به نظرسنجی گذارده و از کاربران خود خواسته تا اعلام کنند یارانه نقدی تا کدام سقف حقوقی پرداخت شود.

لزوم بیان چنین مساله ای در فضایی که مملو از کاربران جعلی و چند اکانتی و… است، رفتاری غیرکارشناسانه ارزیابی می شود.

3605_404

ضمن اینکه، کشاندن مسایل داخلی کشور به زمین بازی دشمن و در شبکه ای بین المللی از ابهامات دیگر این قبیل رفتارهای دولتمردان به حساب می آید به نحوی که برخی تحلیلگران، این نظرسنجی را در ادامه اعلام خالی بودن خزانه در جریان مذاکرات قبلی ژنو و نوعی چراغ سبز به حریف عهدشکن حاضر بر میز مذاکره قلمداد می کنند.

از آقای جهانگیری سوال می شود که براساس کدام نیاز فوری و کار کارشناسی شده، چنین نظرسنجی از سوی یک مقام رسمی در چنین میدانی صورت می پذیرد؟ چه میزان از اقشار مختلف مردم امروزه از فیس بوک استفاده می کنند و آیا این میزان، اکثر عضو قشر متوسط رو به پایین جامعه بزرگ ایران هستند یا غالبا اقشار مرفه را شامل می شوند؟

و سوال اساسی تر آنکه، فیس بوک در کجای سبد جامعه کشورمان حضور دارد؟ چرا باید برای معیشت نزدیک به ۸۰ میلیون ایرانی، این شبکه صهیونیستی تصمیم گیر و جریان ساز شود؟ آیا این هم نوعی از تدبیر مدنظر حضرات است؟

به نظر می رسد برخی مقامات دولتی فعال در فیس بوک و یا آنانی که درباره آن اظهارنظر عجیب ارایه می نمایند (مانند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) نگاه خود را به همان منطقه شمیران و اطراف محدود کرده اند و نمی خواهند بپذیرند این ابزار جاسوسی دشمنان ملت ایران که این روزها به یکی از بیشترین حاشیه های دولت یازدهم مبدل شده، کمترین میزان را در دغدغه ها و مطالبات مردم کشورمان دارد.

همچنین، ترویج فعالیت در این شبکه که در فتنه ۸۸ به عنوان یکی از بازوهای عملیات روانی دشمن فعالیت داشت، درواقع کمک به احیای آن برای تحقق مسایل غیرقابل پیش بینی در آینده است.

دولتی که خود را مدعی اعتدال می داند، باید پاسخ دهد که چرا درباره یک فعالیت کاملا فرعی و انحرافی که بارها توسط مسئولان مختلف نسبت به آن تذکر داده شده، این همه افراط و اصرار بی مورد از خود نشان می دهد؟

با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی که در متن و روح آن مساله تکیه بر توانایی های درونی مورد تاکید چندباره قرار گرفته، توجه به پتانسیل داخل کشور از اهمیت به سزایی برخوردار است و عده ای معتقدند، تیم اقتصادی دولت برای اجرای صحیح این سیاست ها نیاز به ترمیم و بازسازی دارد. همین حضور افراطی در یک شبکه صهیونیستی یکی از نشانه های نیاز به این تغییر محسوب می شود به جهت آنکه بارها به دولتمردان علاقه مند به فعالیت مجازی(!) توصیه شده که چنانچه زمان اضافی برای این نوع از فعالیت دارند و به آن اصرار می ورزند، به جای فعالیت در سایت جاسوسی فیس بوک و نظایر آن، در شبکه های اجتماعی داخلی فعال شوند و به توانمندی های داخل تکیه کنند اما حضرات، بدون آنکه پاسخی به این درخواست بدهند، همچنان بازی در زمین دشمن را ترجیح می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه