رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان:

اعضای باند چاپ اسکناس در رشت شناسایی و دستگیر شدند+ تصاویر

رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس استان گیلان گفت: اعضای باند جعل و چاپ اسکناس توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در بخش سنگر شهرستان رشت شناسایی و بازداشت شدند.

اعضای باند چاپ اسکناس در رشت شناسایی و دستگیر شدند+ تصاویر
به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم معصومی اظهار داشت: اعضای باند جعل و چاپ اسکناس توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در شهرستان رشت شناسایی و بازداشت شدند.رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه از این باند مقادیر بسیار زیادی اسکناس جعلی، دستگاه چاپ و همچنین کاغذ مخصوص اسکناس کشف شد تصریح کرد: در این راستا ۳ نفر بازداشت شده‌اند که در حال گذراندن مراحل قانونی توسط مراجع قضایی هستند.

معصومی با اعلام اینکه دستگیری این افراد با اشراف اطلاعاتی کامل و اقدام به‌موقع و غافلگیرانه پاسداران امنیت و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات انجام شد ابراز داشت: اعضای این باند حین ارتکاب جرم و در حال چاپ اسکناس بازداشت شدند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه برای حفظ امنیت مردم در ابعاد مختلف زندگی اعلام کرد: با هوشیاری عوامل عملیاتی این سازمان، اسکناس‌های چاپ شده،ضبط و از ورود آن‌ها به بازار جلوگیری شد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان با اشاره به اشراف این سازمان در حوزه‌های مختلف و خنثی‌سازی توطئه معاندان، مفسدان و فریب‌خوردگان، اظهار داشت: از مردم آگاه و انقلابی استان گیلان تقاضا دارم گزارشات خود را طی تماس با ستاد خبری ۱۱۴ با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه