بانک‌ها نمایش کاهش سود بانکی راه انداخته‌اند/ افزایش غیرمنطقی دلار کسب‌وکار ما را هم کساد کرده است

رئیس اتحادیه ابزار فروشان گفت: کسبه اجناسشان را با قیمت خرید و یا پایین‌تر با صرف‌نظر از حاشیه سود، برای ماندن در بازار به فروش می‌رسانند.

بانک‌ها نمایش کاهش سود بانکی راه انداخته‌اند/ افزایش غیرمنطقی دلار کسب‌وکار ما را هم کساد کرده است

 

به گزارش ۸دی، فریدون غمام‌نو در گفت و گو باخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ در پاسخ به این سوال که آیا جهش خرید مسکن اثری در رونق صنف ابزارفروشان گذاشته است یا خیر گفت: ساخت وساز تاثیرگذار بر فروش ابزارآلات است ولی صنف ما هنوز تاثیری را حس نکرده‌ایم. دلار که بالا می رود در تولید صنف ما تاثیر منفی می‌گذارد.
رئیس اتحادیه ابزار فروشان در ادامه گفت: در چند سال اخیر صنف ابزار بسیار راکد بوده است و کسبه از این موضوع آسیب دیدند و رنج‌ها کشیدند. صنف ابزار ارتباط‌ مستقیم با رونق صنعت و مسکن دارد، صنعت که وضع‌اش مشخص است و مسکن نیز در رکود به سر می‌برد. اگر صنعت نباشد ابزار معنی خاصی ندارد و با جهش تولید در بخش صنعت و در درجه بعد مسکن، نیاز به ابزار ایجاد می‌شود.
وی افزود: فروشنده کالای خارجی هستیم ولی شعارمان حمایت از تولید است. تولید تنها درمان وضع رکود زده بازار است. کل صنوف به هم ارتباط دارند. اگر رکود باشد برای همه است. کسبه اجناسشان را با قیمت خرید و یا پایین‌تر و صرف‌نظر از حاشیه سود، برای ماندن در بازار به فروش می‌رسانند.
بانک‌ها نمایش کاهش سود بانکی راه انداخته‌اند/ تولید جان نگرفته و کاهش سود بانکی محسوس نیست
غمام‌نو در پایان گفت: بانک ها سودها را پایین نیاورند و فقط نمایش راه انداخته اند. کار ما با مضاربه نیست. شاید یک فرد خودش برود و وامی بگیرد، گردش کاری نیست و سود آوری‌ها محسوس نیست. افزایش ارز باعث افزایش رکود صنف ابزار فروشان می‌شود. جهش ارز نسبت مستقیم با افزایش رکود در صنف ابزار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه