آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از دختر جوان

پسرجوان که به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از دختر جوان بازداشت شده، مدعی است آزار و اذیتی در کار نبوده وبدنبال اطلاع ازخیانت دخترمورد علاقه‌اش ازاوانتقام گرفته است.

آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از دختر جوان

به گزارش ۸دی به نقل از روزنامه ایران، پسرجوان که به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از دختر جوان بازداشت شده، مدعی است آزار و اذیتی در کار نبوده وبدنبال اطلاع ازخیانت دخترمورد علاقه‌اش ازاوانتقام گرفته است.

چند روزقبل دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و از پسر پژو سواری شکایت کرد ومدعی شد قربانی نقشه سیاه جوان فریبکارشده است. او گفت: مدتی پیش درشبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی به نام شایان آشنا شدم. پس از مشاهده عکس پسر جوان، شیفته‌اش شدم. او خوش تیپ بود و به نظر می‌رسید وضع مالی خوبی هم دارد. با گذشت مدتی از تماس‌های غیرحضوری ومجازی، او با من قرارملاقات حضوری گذاشت. زمانی که به محل قرار رفتم شایان را سوار بر خودروی پژو دیدم.
قرارما این بود که به کافی شاپ برویم اما اوناگهان به بیرون شهر رفت. وقتی از او پرسیدم کجا می‌رود گفت به رستورانی بیرون از شهر می‌رویم. اما متأسفانه به جای رستوران مرا به باغ متروکه‌ای برد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. حتی طلاهایم را هم سرقت کرد و قبل از رفتن تهدید کرد اگر شکایت کنم، آبرویم را خواهد برد.
دختر جوان ادامه داد: آن زمان نمی‌دانستم که از من فیلم سیاه گرفته است. اما چند روز بعد که دوباره تماس گرفت تهدید کرد که اگر به خانه‌اش نروم فیلم و عکس‌هایی که از من گرفته را منتشر خواهد کرد. به همین خاطروقتی خودم را در بن‌بست دیدم، برای حفظ آبروی خود و خانواده‌ام چاره‌ای جز انجام آنچه او خواسته بود را نداشتم. ولی خواسته‌های شایان تمامی نداشت. چرا که مدتی بعد از من درخواست پول کرد که سه میلیون تومان از دوستم قرض کردم و به او دادم. ولی او دست بردار نبود و من که فهمیده بودم شایان قرار نیست به‌خواسته‌های شوم‌اش پایان دهد تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.»
پس ازشکایت دختر جوان، تحقیقات دراین باره آغاز شد وبا سرنخ‌هایی که او دراختیار کارآگاهان قرارداده بود، پسرشرور بازداشت شد. اما ضمن انکارادعاهای دخترجوان منکر آزار و اذیت وتهیه فیلم سیاه شد. او گفت: من و سهیلا مدت‌ها باهم دوست بودیم و همدیگر را می‌دیدیم. قرار بود باهم ازدواج کنیم اما چند وقتی بود که رفتارهایش تغییر کرده بود تا اینکه متوجه شدم با پسر جوانی دوست شده است. از اینکه او این کار را با من کرده بود ناراحت شدم و تصمیم به انتقام گرفتم. برای همین نقشه اخاذی را اجرا کردم و با این ترفند که از او فیلم گرفته‌ام و می‌خواهم آن را در فضای مجازی منتشر کنم نقشه‌ام را اجرا کردم. اما هیچ فیلمی در کار نبود و اصلاً نمی‌خواستم آبروی او را بریزم.»
به‌دنبال اظهارات پسر جوان، بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیقات و بررسی اظهارات دختروپسرجوان را صادر کرد تا پس ازکشف حقیقت و رفع ابهام‌ها در این باره تصمیم‌گیری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه