دختر جوان مو سیاه را با تهدید به حیاط خلوت بردم و …!/ اعتراف وحشتناک کشیش+ عکس

کشیش جنایتکار که حدود ۶۰ سال قبل، ملکه زیبایی ایالت تگزاس امریکا را به قتل رسانده بود پس از محاکمه به حبس ابد محکوم شد.

دختر جوان مو سیاه را با تهدید به حیاط خلوت بردم و …!/ اعتراف وحشتناک کشیش+ عکس

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: کشیش جنایتکار که حدود ۶۰ سال قبل، ملکه زیبایی ایالت تگزاس امریکا را به قتل رسانده بود پس از محاکمه به حبس ابد محکوم شد.

این جنایتکار۸۵ ساله که «جان فیت»نام دارد، روز جنایت دختری به نام «ایرنه گارزا» ۲۵ ساله را درشهر «سن آنتونیو» ربود و پس از تجاوز Rapeوحشیانه، او را کشت و جسدش را در کانال آب نزدیک محل جنایت رها کرد. پس از کشف جسد قربانی که همان سال به‌عنوان «ملکه زیبایی سیاه مو» نیز انتخاب شده بود تحقیقات تخصصی برای کشف معمای قتل Murder در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

تا اینکه کشیش جوان به اتهام تجاوز و قتل شناسایی و دستگیر شد. این مرد در اعترافاتش گفت: ایرنه خیلی زیبا بود و وقتی برای کاری به کلیسا آمده بود، از او خواستم تا با من مراوده جنسی داشته باشد اما او نپزیرفت. من هم او را با اسلحه تهدید کردم و به حیاط خلوت کلیسا بردم و پس از تجاوز به او به خاطر اینکه مدام مرا تهدید می کرد که به پلیس مراجعه می کند او را کشتم و جسدش را نیمه شب به یک باغ بردم و در چاهی انداختم.

پرونده ایم کشیش با فشار مسئولان عالی‌رتبه کلیسا و به بهانه جلوگیری از خدشه‌دار شدن آبروی کلیسا و با وجود اعتراف‌های صریح عامل جنایت، بدون رسیدگی مختومه شد تا اینکه سال گذشته یکی از مأموران پلیس Police ایالتی با مشاهده این پرونده، به تحقیق پرداخت و با توجه به مستنداتی که در اختیار داشت، دستور جلب کشیش بازنشسته را گرفت. بدین‌ترتیب این جنایتکار در ۸۵ سالگی پای میز محاکمه ایستاد و پس از اعتراف، به حبس ابد محکوم شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه