اعدام برای شهروز پسر همسایه مزاحم! + عکس

در هفته‌ای که فلز زرد به زیر مرز ۱۲۵۰ دلاری سقوط کرد، شاخص دلار بیش از یک درصد تقویت شد. طلای جهانی در حالی بدترین هفته خود را در طول هفت ماه اخیر سپری کرد که بازار سهام آمریکا آمادگی خود برای صعود را تا ساعات پایانی بازار هفته به رخ می‌کشید. بازار سهام روز جمعه نیز پس از انتشار گزارش اشتغال در بخش غیرکشاورزی رشد قابل‌توجهی کرد.

اعدام برای شهروز پسر همسایه مزاحم! + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: قضات دیوانعالی کشور حکم دوبار قصاص پسر خشمگین روستایی را تأیید کردند که درجریان درگیری مسلحانه با همسایه شان، پدر و پسری را کشته و سه نفر را مجروح کرده بود.

اواخر مرداد سال ۹۳ مأموران پلیس منطقه کن سولقان درغرب تهران از درگیری خونین دو خانواده در یک روستا باخبرشدند.

با شروع تحقیقات، شهروز بازداشت شد و به جرم Crime خود اعتراف کرد. سپس پرونده این جنایت Crime در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge بابایی و با حضور قاضی تولیت- مستشار دادگاه- تحت رسیدگی قرار گرفت که متهم درآخرین دفاعیاتش، اتهامات خود را پذیرفت.
در پایان جلسه دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به دوبار قصاص، پرداخت دیه مجروحان و سه سال زندان Prison به خاطر نگهداری سلاح غیرمجاز محکوم کردند. این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشورهم مهر تأیید خورد و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران ارسال شد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه