خبرنگار: مسعود محمودی
صبح امروز؛

رئیس جدید امور مالیاتی رضوانشهر معارفه شد + تصاویر

مراسم معارفه رئیس جدید امور مالیاتی رضوانشهر صبح امروز با حضور مدیرکل امور مالیاتی گیلان برگزار شد.

رئیس جدید امور مالیاتی رضوانشهر معارفه شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی از رضوانشهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان رضوانشهر صبح امروز با حضور جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی گیلان در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، کریم حاتم‌پناه به‌عنوان رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

در ابتدای این مراسم، فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه در سال‌های اخیر در بخش امور مالیاتی اقدامات بسیار مثبتی صورت گرفته است، اظهار داشت: امور مالیاتی وظیفه سنگینی به دوش دارد و می‌بایست ضمن تلاش به‌منظور تحقق اهداف مالیاتی، حقوق مردم و مودیان مالیاتی و رضایت‌مندی ایشان را به بهترین شکل ممکن رعایت شود.

عسگر حسنی‌پور افزود: تکریم ارباب‌رجوع، رعایتشان مراجعه‌کنندگان و پاسخگویی سریع به مودیان در اداره امور مالیاتی شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی پور با اشاره به بحث ارزش‌افزوده نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر خواستار پیگیری و وصول مطالبات در چهارچوب قانون، که حق مردم منطقه است شد.

فرماندار رضوانشهر ضمن تشکر از زحمات طهماس قهرمانپور رئیس سابق که به درجه بازنشستگی نائل شده است برای حاتم پناه رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد و همدلی و تعامل با کارکنان و مسئولین در جهت پیشبرد اهداف سازمانی را خواستار شد.

همچنین مدیرکل امور مالیاتی استان ضمن قدردانی از زحمات فرماندار رضوانشهر در پیگیری امورات شهرستان مالیات را به‌عنوان یک منبع درآمد مهم و مطمئن برای اداره کشور و خروج از وابستگی به نفت دانست و اظهار داشت: هدف امور مالیاتی ارتقای وضعیت اقتصادی همراه با تکریم مودیان مالیاتی است که در این راستا با نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات باید بیش از گذشته تلاش کنیم تا مشکلی از نظر اجتماعی نداشته باشیم.

انوری همچنین پیرامون مطالبات مردم منطقه در خصوص ارزش‌افزوده نیروگاه پره سر و شرکت چوکا قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه