در واکنش به اراجیف نخست وزیر رژیم کودک کش؛

علیرضا کریمی: به نتانیاهو ربطی نداشت درباره من صحبت کند

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با بیان اینکه از دیدار با رهبر انقلاب خوشحال شده است، گفت: از اینکه این فرصت در اختیار من قرار داده شد از ایشان تشکر می کنم.

علیرضا کریمی: به نتانیاهو ربطی نداشت درباره من صحبت کند

به گزارش ۸دی، علیرضا کریمی در گفتگو با ایسنا، درباره احساس خود از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: از اینکه ایشان لطف کردند و این فرصت را در اختیار من قرار دادند واقعا خوشحالم و از ایشان بخاطر حمایتشان  تشکر می کنم. اینکه جزو معدود ورزشکارانی بودم که بصورت اختصاصی به دیدار رهبر انقلاب رفتم و این فرصت در اختیارم قرار داده شد بسیار خوشحالم.
دارنده مدال طلای جوانان جهان درباره صحبت های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره خود گفت: اصلا به او ربطی ندارد که بخواهد درباره امور داخلی کشورمان و من صحبت کند و اسم من را بر زبان بیاورد. این یک موضوع داخلی بود که هیچ ارتباطی به نخست وزیر اسراییل نداشت. از آنجا که علاقه ای به پیگیری مسائل سیاسی ندارم اصلا او را نمی شناختم و وقتی فهمیدم چنین آدمی درباره من صحبت کرده، او را شناختم.
دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان درباره توضیح خواستن اتحادیه جهانی کشتی از فدراسیون ایران در مورد مسابقه‌اش گفت: صددرصد نگران هستم چرا که اتحادیه جهانی کشتی بر روی این موضوع تمرکز کرده و خواستار توضیح ایران شده است. اگر مشکلی پیش آید ضربه بزرگی نه تنها به کشتی ایران بلکه به ورزش ایران وارد می شود. کشتی‌گیران ما زحمات و سختی‌های زیادی می کشند تا در میادین جهانی به موفقیت برسند. امیدوارم مسوولان همگی به فدراسیون کشتی کمک کنند تا این موضوع مشکلی برای کشتی ایران بوجود نیاورد.
وی در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره عملکردش در رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان خاطرنشان کرد: بخاطر قراردادی که با تیم ایزی پایپ داشتم در این مسابقات حاضر شدم. ۳ کشتی گرفتم اما در مبارزه آخر مقابل تیلور آمریکایی بدلیل حواشی چند روز گذشته اصلا تمرکز کافی نداشتم و نتوانستم آنطور که دوست دارم کشتی بگیرم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و این باخت را توجیه کنم چرا که ۲ مبارزه قبلی ام را با پیروزی پشت سر گذاشتم اما هنگام مبارزه فینال به لحاظ روحی و روانی آمادگی کامل نداشتم.
کریمی درباره سطح فنی دیوید تیلور و اینکه این کشتی گیر آمریکایی تاکنون موفق شده دو مرتبه او و یک مرتبه میز حسن یزدانی را شکست دهد گفت: تیلور واقعا کشتی گیر خوبی است و فکر می کنم بدشانسی باعث شده او به مدال جهانی نرسد. اما اینگونه نیست که نتوانم او را شکست دهم. ان‌شاءالله با شروع تمرینات و آمادگی روحی و بدنی در آینده او را شکست خواهم داد.
آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با بیان اینکه هنگام مبارزه با این حریف آمریکایی از ناحیه پای راست دچار کشیدگی شده است افزود: در حال حاضر از ناحیه پا درد زیادی دارم و نمی توانم پایم را خم و راست کنم. امیدوارم با بهبود آسیب دیدگی ام سریعا تمریناتم را آغاز کنم و برای مسابقات پیش رو آماده شوم.
وی در پایان با قدردانی از حمایت های بسیار زیاد مردم ایران گفت: در مدت اخیر مردم به من واقعا لطف داشتند و از همه آن ها صمیمانه تشکر می کنم. از رسول خادم نیز که در این روزهای سخت از من حمایت کرد و با صحبت هایش به من آرامش داد نیز واقعا ممنونم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه