مرگ دلخراش دختر جوان در بزرگراه

آتش‌نشان‌های تهرانی، بامداد دیروز پس از حضور در محل تصادف دلخراش، پیکر بی‌جان دختر جوانی را از میان لاشه خودروی پژو ۲۰۶ بیرون کشیدند که با یک کامیونت تصادف کرده بود.

مرگ دلخراش دختر جوان در بزرگراه

به گزارش هشت دی: ساعت ۲:۴۵ بامداد دیروز امدادگران آتش‌نشانی و مأموران پلیس تهران، از وقوع تصادف شدید در بزرگراه شهید یاسینی (مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به پل شهید کلاهدوز باخبر شده و بلافاصله نیروهای ایستگاه ۶۰ آتش‌نشانی به همراه گروه امداد و نجات ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

غلام یزدانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و یک دستگاه کامیونت به علت نامعلومی بشدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که بر اثر این حادثه، سرنشینان خودروی سواری در اتاقک متلاشی، محبوس شده بودند.

آتش‌نشان‌ها ابتدا جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودروی سواری، به امدادرسانی مجروحان خودروی سواری پرداختند. آتش‌نشانان با کمک تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودروی سواری را بریدند و هر سه سرنشین خودروی سواری را به خارج از اتاقک مچاله شده منتقل کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.
پس از معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان – دختر ۱۹ ساله- بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان باخته و دو سرنشین دیگر -دو مرد جوان- که دچار مصدومیت شده بودند، با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه