واکنش باهنر به شایعه سکه گرفتن از احمدی نژاد

محمدرضا باهنر در پاسخ به سوالی درباره شایعه سکه گرفتن وی از احمدی‌نژاد در برخی جلسات دولت دهم گفت: به‌نظر من نپرداختن به این بحث ها بهتر است.

واکنش باهنر به شایعه سکه گرفتن از احمدی نژاد

 

 

به گزارش ۸دی به نقل از افکارنیوز، محمدرضا باهنر در پاسخ به سوالی درباره شایعه سکه گرفتن وی از احمدی‌نژاد در برخی جلسات دولت دهم گفت: به‌نظر من نپرداختن به این بحث ها بهتر است. اسامی اعلام شده که گفته می‌شود سکه گرفته‌اند معلوم است از پیش تعیین شده است. خودشان این خبر را اعلام می‌کنند و بعد یک برگه را امضا می‌کنند که به تعدادی سکه داده‌اند! در زمان آن‌ها کشور ۴۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی داشت و باید ببینیم این درآمد کجا خرج شده است.

محمدرضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز( شنبه ۱۸آذر) در نشست خبری در محل خبرگزاری تسنیم، با بزرگداشت روز دانشجو و وضعیت دانشجویان در تحولات اجتماعی، گفت: این قشر در پیروزی نهضت امام خمینی(ره) اثرگذاری زیادی داشتند همچنین در صحنههای سیاسی جامعه و جبهه‌ها و پرخاش به سیاست های استکباری نقش داشتند.

وی افزود: متاسفانه امروز چندان نسبت به سیاست‌های متصدیان آموزش عالی راضی نیستیم و فضای نقدهای مشفقانه آن‌طور که باید وجود ندارد و برخی دانشجویان شاید اصلا ورودی به این مسائل ندارند.

باهنر تصریح کرد:بهتر از این می‌شود فضای دانشگاه‌ها را مدیریت کرد به نحوی که فضای کشور اصلاح شود خود ما هم به‌عنوان نسل اول انقلاب باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس، اظهار داشت: این اقدام ترامپ و اعلام بیت‌المقدس به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی میخی از میخ هایی است که به تابوت رژیم صهیونیستی کوبیده می‌شود و دیری نمی پاید که رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد، رهبران اروپایی هم مجبورند با توجه به افکار عمومی جهان به این حرکت موضع منفی بگیرند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درباره تجدید ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: جبهه مردمی در حال تجدید ساختار است و شورای مرکزی بیشتر به این موضوع می پردازد و من هم نظرات خود را به آنها گفته‌ام؛ لذا نقاط ضعف جبهه مردمی هرچه زودتر باید برطرف شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره شایعه سکه گرفتن وی از احمدی‌نژاد در برخی جلسات دولت دهم گفت: به‌نظر من نپرداختن به این بحث ها بهتر است. اسامی اعلام شده که گفته می‌شود سکه گرفته‌اند معلوم است از پیش تعیین شده است. خودشان این خبر را اعلام می‌کنند و بعد یک برگه را امضا می‌کنند که به تعدادی سکه داده‌اند! در زمان آن‌ها کشور ۴۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی داشت و باید ببینیم این درآمد کجا خرج شده است.

باهنر در پاسخ به سوالی مبنی بر فاصله گرفتن جهانگیری از دولت برنامه‌های وی برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: در مورد آقای جهانگیری و برنامه ایشان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ تحلیل و خبری ندارم اما می‌دانم با توجه به حضور معاونان اقتصادی و دستیاران و مشاوران رئیس جمهور اختیارات آقای جهانگیری عملا کم شده و این موضوع تحلیل برانگیز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه