تندیس و لوح تقدیر هشتمین کنفرانس بین المللی برند به سازمان منطقه آزاد انزلی اهداء شد

هشتمین کنفرانس بین المللی برند کشور در روزهای۱۱و ۱۲ اسفندماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی رازی تهران، باحضور و حمایت برترین سازمانها و نهادهای دولتی، دانشگاهها و موسسات پژوهشی و برترین تولیدکنندگان کشور برگزار شد.

تندیس و لوح تقدیر هشتمین کنفرانس بین المللی برند به سازمان منطقه آزاد انزلی اهداء شد

 به گزارش ۸دی نیوز ، تندیس و لوح تقدیر هشتمین کنفرانس بین المللی برند به سازمان منطقه آزاد انزلی اهداء شد.

در بخشی از این لوح تقدیر از حسن همکاری و مساعدت سازمان منطقه آزاد انزلی در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر شده و آمده: کوشش و همراهی اساتید، دانشجویان و جامعه صنعت و تجارت، در راه توسعه و پیشرفت روزافزون ایران عزیز اسلامی موجب صلابت و شوکت این سرزمین پاک خواهد بود.

در لوح تقدیر هشتمین کنفرانس بین المللی برند از  مشارکت موثر و ارزشمند این سازمان صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل آمده و اظهار امیدواری شده؛ این رویداد که به عنوان پرسابقه ترین کنفرانس علمی و مادر تخصصی در حوزه دانش برند می باشد، بتواند با گردآوری آخرین دستاوردها و راهبردهای توسعه دانش برند راهکاری جدی برای بهره برداری سازمانها و نهادهای ذی ربط بردارد.

unnamed

توسعه و ترویج دانش مدیریت برند، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان ها و تشکل ها به امر برند سازی، تبیین راهکار ها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند، فضا سازی جهت تسهیل رویه های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین المللی، کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از مالکیت فکری برند، از جمله اهداف حضور سازمان منطقه آزاد انزلی در این همایش بین المللی می باشد.

سازمان منطقه آزاد انزلی ۳۲ فرصت جدید سرمایه گذاری خود را به سرمایه گذاران حاضر در این همایش عرضه و برنامه های این سازمان را در توسعه صادرات و خلق مزیتهای صادراتی برای برندهای ایرانی در پانل(نشست) تخصصی اهمیت مناطق آزاد تجاری – صنعتی و توسعه صادرات برندهای ایران ارائه نمود.

سازمان منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه جنبی این کنفرانس با برپایی غرفه، اقدام به عرضه بسته های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود نمود که با استقبال بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان رو به رو شد.

گفتنی است هشتمین کنفرانس بین المللی برند کشور در روزهای۱۱و ۱۲ اسفندماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی رازی تهران، باحضور و حمایت برترین سازمانها و نهادهای دولتی، دانشگاهها و موسسات پژوهشی و برترین تولیدکنندگان کشور برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه