پاکستان باید بداند ما ساکت نمی‌نشینیم/ داغدار کردن مادران ایرانی نابخشودنی است

مسعود رایگان گفت: اگر پاکستان نمی‌تواند امنیت را برقرار کند، ما دیواری انسانی خواهیم ساخت.

پاکستان باید بداند ما ساکت نمی‌نشینیم/ داغدار کردن مادران ایرانی نابخشودنی است

به گزارش ۸دی نیوز، مسعود رایگان، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در حمایت از سربازان ایرانی که به اسارت گرفته شده‌اند نامه ای را نوشته و امضا کردیم که این نامه از لحاظ بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است چرا که نسخه‌ای از این نامه به مجامع بین‌المللی می‌رود.

وی در ادامه گفت: پاکستان مرکز هرج ومرج و لانه القاعده است و این نامه ومطرح شدن آن در سطح بین‌المللی باعث می‌شود مجامع بین‌المللی پاکستان را تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: در بعد بین المللی کار انها غیر انسانی بود و تجاوز در خاک و مرز کشور دیگر محسوب می‌شود ونقص حقوق بین‌المللی است اما در هر حال باید بدانند فردفرد مردم ایران آحاد ملت این تجاوز را بی‌پاسخت نخواهند گذاشت.

رایگان اظهار کرد: اگر پاکستان نمی‌تواند امنیت را درکشورش برقرار کند، ما می‌توانیم این امنیت را درمرزهای خود برقرار کنیم واز مرزهای خود حمایت کنیم، چرا که می‌توانیم مرزهای انسانی تشکیل دهیم و در واقع اعتراض ما، دیوار انسانی است.

وی ادامه داد: این سخنان شعاری نبوده و باید جواب دندان شکن به این اقدامات داده شود ، مجامع بین‌المللی باید بدانند آحاد ملت ما ساکت نمی‌مانند.

رایگان در ادامه گفت: چه تضمینی وجود دارد که به مرزهای دیگر ما تجاوز نشود؟ باید به شدت با این اقدامات برخورد شود که دیگر این اتفاق در مرزهای دیگر نباشد.

وی افزود: پاکستان باید بداند ما ساکت نمی‌نشینیم و جوابی دندان شکن به این اقدام آنها خواهیم داد.

رایگان خاطر نشان کرد: داغدار کردن مادران این جوانان و ترس ودلهره‌ای برای آنها ایجاد شده نابخشودنی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه