گزارش /

گردشگری روستایی،تهدید یا فرصت پیش روی روستای دهنه سر خمام

روستای دهنه سر شیجان خمام چند سالی است بعنوان دومین روستای بدون بیکار و اولین روستای گردشگری گیلان محسوب می شود این روزها از وضعیت بد آسفالت رنج می برد.

گردشگری روستایی،تهدید یا فرصت پیش روی روستای دهنه سر خمام

به گزارش ۸دی به نقل از حوبان خبر ،  یکی از مهم ترین فرصت های پیش رو ی رونق روستای دهنه سر خمام در حال حاضر مطمئنا عرصه های گردشگری این منطقه است زیرا مناطق گردشکری این منطقه هر گردشگر و توریستی را به وجد می آورد تا در این روستا حضور یابد.

در این گزارش می خواهیم به یکی از زیر ساخت های مهم توسعه این عرصه یعنی جاده های مواصلاتی اشاره کنیم که امروزه در روستا ها وضعیت برخی از آنها بسیار نامناسب است.

بحث راه و توجه به حمل و نقل جاده ای از مهم ترین نیازهای روستاییان در هر جامعه ای است که به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در توسعه روستاها محسوب می شود، این مساله برای روستاییان، کشاورزان و دامداران که برای عرضه محصولات خود به بازار و مراکز فروش و همچنین عبور و مرور به روستاها و شهرهای اطراف از ضرورت بسیاری برخوردار است.

روستای دهنه سر شیجان خمام چند سالی است بعنوان دومین روستای بدون بیکار و اولین روستای گردشگری گیلان محسوب می شود این روزها از وضعیت بد آسفالت رنج می برد.

این در حالی است که از مسافرانی از اقصی نقاط کشور در این روستا حضور می یابند تا از نقاط گردشگری و دیدنی این روستا بازدید کندکه تردد در آن بسیار سخت و دشوار است.

از نکات قابل توجه دیگر این روستا می توان به حضور مسئولین استانی و حتی کشوری اشاره کرد که فقط مسیری برای بازدید مسئولین از نقاط گردشگری و دیدنی شده است!

کند وکاری راه روستای دهنه سر خمام علاوه بر آنکه آسیب هایی را متوجه عابران پیاده می کنند،منشا بسیاری از حوادث رانندگی هم هستند و علاوه بر خسارات جانی ، هزینه های زیادی را برای تعمیر جلوبندی روی دست صاحبان خودروها می گذارند.

یکی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری تصویر و فیلم را از جاده های روستای دهنه سر خمام ارسال کرده که خود گویای این مطلب است که جاده این روستا وضعیت نامطلوبی دارند و نیاز به رسیدگی و بازسازی دارند.

انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
mina
سلام . مسئولین تو این زیاد محور رقت آمد دارن اما هیجکس توجه حاصی نداره به وضعیت آسفالت !
در حاشیه