فرمانده سپاه قدس گیلان:

اقدام احمقانه ترامپ، ایران را سال‌ها در رسیدن به اهدافش جلو انداخت

فرمانده سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای جدید مدافع حرم استان گفت: کاری را که ترامپ انجام داد سال‌ها ایران را در رسیدن به اهدافش در نابودی اسراییل جلو انداخت.

اقدام احمقانه ترامپ، ایران را سال‌ها در رسیدن به اهدافش جلو انداخت

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع حرم جدید استان گیلان سردار شهید علیرضا نظری، دانشجوی شهید بابک نوری، شهید بی‌سر گیلان نوید صفری و تجلیل از چند خانواده معظم شهید در حسینیه‌ی حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان اظهار داشت: سردار شهید علیرضا نظری با سال‌ها تلاش و مقاومت به شهادت رسید و به ما نشان داد که در پایان عمر نیز می‌توان به مقام شهادت نائل شد.

وی با بیان اینکه شهادت پیر و جوان نمی‌شناسد، افزود: دانشجوی بسیجی شهید بابک نوری هریس هم به ما ثابت کرد می‌توان در جوانی هم شهید و الگویی برای همه شهادت‌طلبان شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به گمنامی شهید مدافع حرم رودباری، شهید نوید صفری طلابری که پس از نبرد بوکمال تفحص و در بهشت زهرای تهران تشییع و تدفین شد گفت: شهید صفری به همه یادآور شد که در گمنامی هم می‌توان ماندگار شد چون بسیاری از افراد حتی نمی‌دانستند که شهید صفری پاسدار است.

عبدالله‌پور خدمت خالصانه را لازمه شهادت برشمرد و اظهار کرد: همه شهدا برای خدا رفتند و ما هم اگر برای خدا کار کنیم یقیناً خدا ما را هم هدایت و کمک می‌کند تا در مسیر مجاهدان قرار بگیریم.

وی همچنین به اقدام احمقانه ترامپ در دستور تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به قدس اشاره کرد و افزود: کاری را که ترامپ احمق انجام داد سال‌ها ایران را در رسیدن به اهدافش در نابودی رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی جلو انداخت و اکنون ملت‌های منطقه با قدرت و همبستگی بیشتری در میدان مبارزه با اسراییل حضور دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنایت‌های آل سعود در منطقه گفت: دولت احمق عربستان کاری کرد که ما حتی با میلیاردها تومان هزینه هم نمی‌توانستیم انجام دهیم و آن این بود که مردم یمن را در مقابل استکبار جهانی از جمله کشورهای مرتجع عربی نگه داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه