مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سلمان سنگر:

قدرت و بنیه دفاعی نیروهای مقاومت آمریکایی‌ها را تسلیم کرد

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سلمان سنگر گفت: قدرت و بنیه دفاعی نیروهای مقاومت منجر شد تا آمریکایی‌ها در مقابل نیروهای مقاومت دست تسلیم بلند کند.

قدرت و بنیه دفاعی نیروهای مقاومت آمریکایی‌ها را تسلیم کرد

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام احمد کیماسی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع حرم نظری، نوری، صفری و تجلیل از خانواده معظم شهدا که در حسینیه حضرت ابا الفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار داشت: برای شهادت باید سبک‌بال اما سنگین به جبهه‌ها رهسپار شد.

وی با تاکید بر اینکه باید بر دشمن سنگین وارد کارزار شد، افزود: قدرت و بنیه دفاعی نیروهای مقاومت منجر شد تا آمریکایی‌ها در مقابل نیروهای مقاومت دست تسلیم بلند کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سلمان بخش سنگر رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی هدفی جز صلح و امنیت در جهان ندارد، گفت: شهدای مدافع حرم در تراز شهدای کربلا هستند و در راستای صلح و امنیت منطقه خونشان را نثار کرده‌اند.

کیماسی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم هم شهید ترور و هم شهید شمشیر هستند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها ادعا می‌کنند شهدای مدافع حرم برای پول و مال رفته‌اند و آن‌ها را ترور شخصیتی می‌کنند درحالی‌که هیچ‌کس حاضر نیست سرخود را برای پول و مال فدا کند.

وی با بیان اینکه اصل اسلام شادی است اما دشمنان اسلام روزی شاد برای مسلمانان نگذاشته‌اند، گفت: دشمنان اسلام از ازل تاکنون هر روز را برای ما خون می‌کنند اما ما هیچ‌وقت طرفدار گریه نیستیم.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقداد با بیان اینکه در کنار هر روز عاشورا و هر مکان کربلا باید هر روز را غدیر نیز دانست، خاطرنشان کرد: وقتی شهدای مدافع حرم دشمنان را به خاک و خون کشیدند جا دارد تا انسان در اوج خوشحالی به شکر خدا بنشیند.

کیماسی با بیان اینکه همه گناهان شهدا با ریختن خونش بخشیده می‌شود، گفت: در جایی که همه شبکه‌های اجتماعی و جنود دشمن و استکبار در تلاش است تا همه‌چیز ما را بگیرد یک نماز و یا دعا در نیمه‌شب تمام جهان را به لرزه درمی‌آورد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا ازجمله شهدای مدافع حرم، گفت: نباید شهدا را سبک و سنگین کرد و عزت شهدا در دست انسان‌ها نیست بلکه تا خدا نخواهد کسی به عزت نمی‌رسد.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقداد با اشاره به سیره شهید حججی و چهره شدن آن گفت: مهریه همسر شهید حججی ۱۲۴ هزار صلوات به نیت ۱۲۴ هزار پیغمبر است و در کنار آن گمنامی شهید در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی موجب شد تا این شهید مدافع حرم به‌عنوان شهید شاخص مدافعان حرم معرفی شود.

کیماسی با اشاره به ضعف و ناتوانی کشورهای مرتجع عربی و شکست پیاپی آن‌ها در عرصه‌های بین‌المللی گفت: هم‌پیمانی آل سعود با دشمنان اسلام و تغییر در قیمت نفت و تغییر نرخ ارز نمی‌تواند موجب شکست و ضعف جمهوری اسلامی شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مدافعان حرم
8 دی از شما بعید بود حاج آقا کیماسی الان چند ماهه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سلمان سنگر هستش
در حاشیه