بسیج در جهت آموزش تفریحات سالم ۵۱ سوله ورزشی در روستاهای استان احداث نموده است

سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا، همواره منشا خیرات و برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اظهار کرد:کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان سال ۹۴ در گیلان برگزار می شود.

بسیج در جهت آموزش تفریحات سالم ۵۱ سوله ورزشی در روستاهای استان احداث نموده است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، ظهر روز گذشته(سه شنبه)  استاندار در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان که در دفتر کاری سردار محمدی برگزار شد در خصوص فراهم نمودن مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان هم اندیشی نمودند.

 1393940228

در این دیدار ابتدا سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا، همواره منشا خیرات و برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستنداظهار کرد:کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان سال ۹۴ در گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمهید مقدمات لازم برای برگزاری این کنگره یکی از اصلی ترین اهداف برگزاری این نشست است گفت: ریاست این کنگره بر عهده استاندار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت ستاد کنگره شهدا استان گیلان تصریح کرد: فعالیت های در حال انجام این ستاد بستر مناسبی برای هماهنگی های بهتر جهت هرچه باشکوه برگزار کردن کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان خواهد بود.

سردار محمدی با تاکید بر انتقال فرهنگ حماسی و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل امروز گفت: اگر بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان انتقال دهیم بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس در هیچ مکتبی نظیر ندارد افزود: جامعه امروز تشنه این فرهنگ و روحیه حماسی است.

سردار محمدی به فعال بودن ۱۱۴ حوزه مقاومت بسیج در استان اشاره کرد و ادامه داد: بسیج بدنبال آموزش تفریحات سالم در جامعه است و در این راستا تاکنون ۵۱ سوله ورزشی در روستاهای استان احداث نموده است.

وی ضمن همکاری تمامی دستگاههای استان جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این کنگره از استاندار گیلان خواستار همکاری و معرفی نماینده ای از سوی استانداری در این حوزه شد.

1393940169

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه