خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه سابق چابکسر:

رتبه اول خدمت‌گذاری به خلق خدا را کسب کردم! / تشر امام جمعه از سر دلسوزی است

امام جمعه سابق چابکسر گفت: اعضای ستاد شورای سیاست‌گزاری در تهران به من گفتند شما در خدمت‌گذاری به خلق خدا رتبه اول را آورده‌اید.

رتبه اول خدمت‌گذاری به خلق خدا را کسب کردم! / تشر امام جمعه از سر دلسوزی است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام محمود کشاورز صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید چابکسر در محل بخشداری این بخش اظهار داشت: امام جمعه پدر یک شخص است و پدر باید مهربان و دلسوز باشد و در تربیت فرزندان خود کوشا باشد.

وی افزود: گاهی پدر باید بر سر بچه‌های خود تشر بزند و این تشر از روی دلسوزی است. امام جمعه نیز اگر گاهی تشر می‌زند از سر دلسوزی است.

امام جمعه سابق چابکسر گفت: اعضای ستاد شورای سیاست گزاری در تهران به من گفتند شما در خدمت گذاری به خلق خدا رتبه اول را آورده‌اید. ۲۸۰ خانواده را در ماه کمک مالی می‌کنم و به ۳۷ یتیم را کمک می‌کنم و ۱۷ خانواده که هیچ‌کس را ندارند با رئیس دفتر و … کمک می‌کنیم. این‌ها حتی کسی را ندارند که یارانه‌شان را بگیرد. ما به این‌ها کمک کردیم و این‌ها را به کمک صندوق خیریه‌ای انجام دادیم که اینجا تشکیل داده‌ایم.

کشاورز با بیان اینکه چابکسر ۱۲۹ شهید تقدیم انقلاب کرده است و ۴۷۳ نفر به جبهه اعزام شده‌اند و این بخش ۱۷۵ جانباز دارد گفت: چابکسر ۱۱۸ پزشک دارد که از این حیث رتبه اول را در گیلان دارد.

وی ادامه داد: چابکسر مسئولان بسیار خوبی دارد و در این ۶ سال ندیده‌ام که رئیس اداره‌ای خلاف انجام داده باشد. من نگذاشتم چابکسر حاشیه داشته باشد. هر جا دیدم آتش اختلافی روشن است می‌رفتم خاموش می‌کردم. امام جمعه نباید آتش‌ها را شعله‌ور کند. من همیشه عامل وحدت بودم.

امام جمعه رودسر نیز در این مراسم اظهار داشت: نماز جمعه یادگار امام (ره) است که هر هفته در سراسر کشور علیه نظام سلطه درخشش دارد.

وی افزود: تکریم و معارفه در نماز جمعه تکریم و معارفه نهاد نماز جمعه است.

امام جمعه رودسر گفت: لازم است از زحمات شبانه‌روزی حجت‌الاسلام کشاورزی امام جمعه سابق چابکسر تشکر کنیم.

روحانی ادامه داد: امیدوارم امام جمعه جدید راه و مسیر مردم‌داری حجت‌الاسلام کشاورز را ادامه دهند.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام قاسم ابراهیمی به‌عنوان امام جمعه جدید بخش چابکسر معارفه شد. وی متولد روستای سعادت‌آباد شهرستان نور استان مازندران است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه