مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان:

تصمیم ترامپ گامی بزرگ برای نابودی اسرائیل خواهد بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان نوشت: تصمیم ترامپ برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گامی بزرگ برای نابودی این رژیم خواهد بود و نشانگر مخالفت واشنگتن با سازش بین فلسطینیان و اسرائیل خواهد بود.

تصمیم ترامپ گامی بزرگ برای نابودی اسرائیل خواهد بود

به گزارش ۸دی، محمدصادق جعفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  اسلامی لاهیجان و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در واکنش به تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص قدس شریف نوشت:

ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی روز چهارشنبه خود که در کاخ سفید انجام شد قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند.

این تصمیم ترامپ گامی بزرگ برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و به تعبیر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نشانگر مخالفت واشنگتن با سازش بین فلسطینیان و اسرائیل خواهد بود. تصمیم ترامپ موج واکنش‌های منطقه‌ای و جهانی را به همراه داشت. از غرب تا شرق یک‌صدا بودند و این یعنی پیروزی! و مهم‌ترین واکنش به این تصمیم ترامپ بیانات رهبر معظم انقلاب در کنفرانس وحدت اسلامی بود. ایشان با قاطعیت فرمودند که قطعاً دشمن نمی‌تواند در قضیّه‌ی فلسطین، موفّقیّت موردنظر خودش را پیدا کند و فلسطین آزاد خواهد شد.  این پیام مقام معظم رهبری بار دیگر بشارت‌دهنده نابودی اسرائیل و نویدبخش آینده‌ای صلح‌آمیز در خاورمیانه است.

جوانان انقلاب اسلامی حالا نه تنها در ایران بلکه در عراق، سوریه، لبنان، یمن و بسیاری از دیگر کشورها منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب برای نابودی اسرائیل هستند و به فضل الهی زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) فراهم خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه