خانواده های شهدا خدمت ،حرکت،ساخت استان و رسیدگی به مردم و فقرا را از مامسئولین انتظار دارند

استاندار گیلان گفت : استانداری نیز آمادگی حمایت از برنامه های ستاد کنگره شهدا را دارد و معاونین برنامه ریزی ، عمرانی و سیاسی امنیتی از سوی استاندار پیگیر مسائل خواهند بود .

خانواده های شهدا خدمت ،حرکت،ساخت استان و رسیدگی به مردم و فقرا را از مامسئولین انتظار دارند

به گزارش ۸دی نیوز روز گذشته (سه شنبه) دکتر نجفی در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره هشت هزار شهید، سرداران و امیران در سپاه قدس گیلان  یادواره های شهدا  را از راه هایی دانست که می توان به وسیله آن فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش داد و افزود : باید به کیفیت این مراسم ها افزوده شود تا تأثیرگذاری بیشتر داشته و حضور آگاهانه مردم به ویژه جوانان افزایش یابد .

  1

وی ادامه داد : نقش سخنرانی ها در یادواره های شهدا در انتقال فرهنگ ایثارو پایداری بسیار اثرگذار است چرا که سخنرانی در این مراسم ها باسایر برنامه ها متفاوت است .

استاندار گیلان گفت : استانداری نیز آمادگی حمایت از برنامه های ستاد کنگره شهدا را دارد و معاونین برنامه ریزی ، عمرانی و سیاسی امنیتی از سوی استاندار پیگیر مسائل خواهند بود .

 دکتر نجفی تأکید کرد : مردم اساس انقلاب اسلامی ایران هستند و باید مشارکت و حضور مردم را در اجرای برنامه های این ستاد افزایش دهیم .

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : وظیفه ماست برای حفظ آثار انقلاب اسلامی ایران از برنامه های ستاد کنگره شهدا و دیگر برنامه های فرهنگی حمایت کنیم .

وی با اشاره به کاروان های هزار کامیونی پشتیبانی به جبهه ها از گیلان به همت آیت ا… احسانبخش نماینده سابق ولی فقیه در گیلان اظهارداشت : گیلانیها در همه عرصه های نظام همواره پیشگام و سرآمد بوده اند و گیلان از استانهای معدودی است که حضور پرشور شیرزنان را در جبهه های حق علیه باطل داشته است .

نماینده ی عالی دولت درگیلان با تأکید براینکه ما خود نیازمندیم ایثارگری های شهدا را الگویی برای خدمت به مردم قرار دهیم گفت : خدمت به مردم موجب خوشنامی و رضایت اللهی می شود .

دکتر نجفی با بیان اینکه  عشق و ایثار و از خود گذشتگی مردم ما در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس موجب ایجاد آن حماسه ها و خاطرات ماندگار شد افزود : باید این فضا و روحیات در جوانان امروز ما نمایان شود و این موضوع در برنامه هایی همچون اردوهای راهیان نور و یادواره های شهدا نمود پیدا می کند .

 2

دکتر نجفی در ادامه با اشاره به تفاوت اندیشه های جوانان امروز ما باگذشته و جنگ نرم و فرهنگی دشمن گفت : باید به گونه ای عمل کنیم که جوانان ما با اراده خودشان راه درست و اصل را انتخاب کنند و روحانیون و متولیان فرهنگی در تحقق این مسئله بسیار تأثیر گذارهستند .

وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در زمینه پرداختن به مطالبات مردم  افزود : وقتی به دیدار خانواده های شهدا می رویم آنها از ما مسئولین خدمت ، حرکت ، ساخت استان و رسیدگی به مردم و فقرا را  انتظار دارند .

استاندار گیلان شیوه زندگی و ساده زیستی امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری را الگو و ملاک مناسب برای سبک زندگی دانست وگفت :  مسئولین باید  همواره روحیه کار و درخدمت به مردم بودن را به خود گوشزد کنند

وی همچنین با اشاره به شرایط بودجه ای کشور و استان گفت : با تمهیداتی که درحال اندیشیدن در بخش های داخلی و کشوری هستیم و تحقق اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و اندیشه های ریاست جمهور امیدواریم وضعیت بودجه ای استان بهبود پیدا کند

دکترنجفی همچنین گفت : اگر فرهنگ کار و تولید در روستاهایمان را بتوانیم تقویت کنیم بسیاری از بیکاری استان برطرف خواهد شد .

استاندار گیلان ادامه داد : اگر از همه پیتانسیل ها و توان استان بهره ببریم ، بیکاری ما دیگر این میزان بالا نخواهد بود .

 فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با تقدیر از حمایت های همه جانبه استاندار گیلان از برنامه های سپاه و نیز ستاد کنگره شهدای استان گفت : سپاه آمادگی دارد در همه بخشهای استان و کشور برای توسعه هرچه بیشتر کمک کند .

سردار هامون محمدی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه را بسیار مهم دانست و افزود : برنامه های ستاد کنگره شهدای گیلان واردوهای راهیان نور می تواند در تحقق این امر نقش تأثیر گذار را ایفاء کند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه