پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم گیلان در محکومیت اقدام وقیحانه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی درباره قدس شریف / تصاویر

مردم گیلان امروز پس از اقامه نماز جمعه ضمن برگزاری راهپیمایی اقدام اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم گیلان در محکومیت اقدام وقیحانه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی درباره قدس شریف / تصاویر

به گزارش ۸دی، مردم گیلان امروز پس از اقامه نماز جمعه، در شهرهای مختلف ضمن برگزاری راهپیمایی اقدام اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اعتراض مردم ایران و جهان اسلام را به همراه داشت.

مردم شهیدپرور  استان گیلان نیز امروز به همراه با مسئولان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی توطئه رذیلانه شیطان بزرگ آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی علیه جهان اسلام را محکوم کردند.راهپیمایان شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر استکبار سر دادند و اقدامات اخیر ترامپ را محکوم کردند.اقدام سخیفانه آمریکا در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با واکنش جهان اسلام همراه بوده است.
نمازگزاران گیلانی امروز پس از راهپیمایی و تظاهرات ضد ترامپ با انتشار قطعنامه ایی اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صیونیستی را محکوم و رد کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این قطعنامه ۵ بندی با اشاره به آمادگی روزافزون ملت ایران برای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقابله با نقشه های شیطانی دنیای استکبار آمده است: مساله ی فلسطین، امروز در راس مسایل امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت مظلوم فلسطین تلاش و مجاهدت کنند.

در بخش دیگری از قطعنامه پایانی راهپیمایان گیلانی آمده است: این اقدام سخیفانه رئیس جمهور آمریکا، صفحه ایی جدید ازحلقه های رذیلانه ی جنایت و خباثت صهیونیسم جهانی درمقابل انسان های آزاده ی جهان گشود که البته عزم واراده ی امت اسلام را برای حمایت همه جانبه از مظلومان فلسطین و قدس شریف مستحکم تر خواهد ساخت.
در پایان این قطعنامه موضع اخیر ترامپ مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و غاصب اسراییل محکوم و بر ضرورت حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین تاکید شده است.
در ادامه تصاویر راهپیمایی امروز مردم گیلان در شهرهای مختلف را می بینید:
خمام:

آستانه اشرفیه:

رشت:

سیاهکل:

ماسال:

املش:

انزلی:

لنگرود:

تالش: 

لاهیجان:

رضوانشهر: 

به گزارش ۸دی،  همزمان با سراسر کشور و در پی ماجراجویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی برتغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس و مردم شهرستان رضوانشهر با حضور در راهپیمایی ضد استکباری اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

فومن:

در حال به روز رسانی …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه