جت ایران سقوط کرد/ چهار نفر به شهادت رسیدند

این جت ساخت شرکت صنایع هواپیما سازی ایران‌ بوده که به منظور کنترل وضعیت نور فرودگاه جزیره کیش و برخی مسائل فنی دیگر به پرواز در آمده بود.

جت ایران سقوط کرد/ چهار نفر به شهادت رسیدند

به گزارش به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جام نیوز، “جت فالکون” متعلق به ایران شامگاه دوشنبه در آب‌های ساحل شرقی جزیره کیش سقوط کرد. طبق گزارش‌ها اجساد هر چهار سرنشین این هواپیما پیدا شده است.

 این هواپیما ساعت ۱۸:۴۶ دقیقه به وقت محلی در آب‌های ساحل شرقی جزیره کیش سقوط کرده است.

یک مقام مسئول شامگاه دوشنبه٬ ۱۲ اسفندماه٬ با تایید این خبر گفت: «این هواپیما متعلق به سازمان هواپیمایی کشوری و غیر مسافربری بوده است.»

طبق گزارش‌ها اجساد چهار سرنشین این جت فالکون ۲۰ پیدا شده است.

هنوز علت دقیق سقوط این هواپیما مشخص نیست٬ اما ارسلان بهاری٬ مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به خبرگزاری مهر گفته است که به احتمال فراوان نقص فنی علت سقوط این هواپیما بوده است.

در همین خصوص حمید حبیبی٬ معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام تیم بررسی سانحه این سازمان به محل خبر داد و افزود: «هرگونه اظهار نظر در خصوص این سانحه منوط به اعلام تحقیقات کمیته بررسی سانحه است.»

وبسایت خبری تابناک گزارش کرده است که این جت ساخت شرکت صنایع هواپیما سازی ایران٬‌ هسا٬ بوده که به منظور کنترل وضعیت نور فرودگاه جزیره کیش و برخی مسائل فنی دیگر به پرواز در آمده بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده هواپیمای مزبور پس از گرفتن اجازه از برج مراقبت فرودگاه کیش برای فرود٬ موفق به فرود نمی‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه