انصارالله می‌تواند کار خاندان سعودی را یکسره کند/ مقابله به‌مثل حق مسلم یمنی‌ها است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: قدرتی که انصارالله یمن، کمیته‌های مردمی و ارتش این کشور دارد به راحتی می‌تواند کار عربستان را یک سره کند.

انصارالله می‌تواند کار خاندان سعودی را یکسره کند/ مقابله به‌مثل حق مسلم یمنی‌ها است
به گزارش ۸دی، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به حمله موشکی انصارالله یمن به امارات اظهار داشت: نمی‌شود زورگویی به نام عربستان به نیابت از امریکا چهار سال مداوم مردم بیگناه و مظلوم یمن را بمباران کند و هیچ کس پاسخ این زورگویی را ندهد.
وی افزود: تا آنجا که مردم یمن را می‌شناسیم آن‌ها مردمی شجاع، قانع، مبارز هستند که تاکنون نیز طبع انقلابی شان موجب شده تا جوابی در خور شان عربستانی‌ها به این کشور ندهند و گرنه قدرتی که انصارالله یمن، کمیته‌های مردمی و ارتش این کشور دارد به راحتی می‌تواند کار عربستان را یک سره کند.
حاجی دلیگانی با بیان اینکه یمنی‌ها در پاسخ قاطع و دندان شکن به سعودی‌ها خویشتن داری می‌کنند تصریح کرد: طی این مدت یمن تن‌ها یک مورد پاسخ به زورگویی‌های ریاض داد که همه دنیا دیدند همه معادلات به هم ریخت.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: امروز نوبت امارات است که علی رغم میل باطنیش در مسائل منطقه‌ای تابع محض سعودی‌ها شده است. هر چند اقدام اخیر انصارالله اقدام کوچکی بود و حق عربستان زورگو بیش از این‌ها است.
وی تاکید کرد: پاسخ انصارالله به حمایت‌های بچه گانه امارات از عربستان در منطقه می‌تواند تازه اول ماجرا باشد تا جایی که آن‌ها دست از بمباران، کشتار و محاصره یمن بردارند.
حاجی دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: حق مردم یمن است که نسبت به جنگ افروزی‌های سعودی‌ها پاسخ متقابلی بدهند و این موضوع می‌تواند کاملا معادله جنگ میان عربستان علیه مردم مظلوم یمن را تغییر دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه