خبرنگار: ابوالفضل شکری
معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود:

فقط ۳ نفر در لنگرود مصدوم شدند / خسارات مالی زلزله جزئی بود

معاون امور عمرانی فرمانداری لنگرود گفت: زلزله در لنگرود تنها ۳ نفر مصدوم داشت و میزان خسارات به منازل هم جزئی و در حد ترک دیوارها بود.

فقط ۳ نفر در لنگرود مصدوم شدند / خسارات مالی زلزله جزئی بود

فرامرز مصطفوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره وقوع زلزله روز گذشته اظهار داشت: در همان لحظات اول وقوع زلزله ستاد حوادث مدیریت بحران شهرستان را تشکیل دادیم و همه مدیران دستگاه‌ها آماده‌باش شدند و عزیزان هلال‌احمر به اکیپ‌های مختلف تقسیم شدند.

افزود: از همه ظرفیت‌های شهرستان برای حوادث احتمالی استفاده کردیم تا در صورت وقوع مجدد زلزله امدادرسانی انجام دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود گفت: علاوه بر تشکیل ستاد شهرستان، ستادهای فرعی بخشی در اطاقور و کومله تشکیل شد و بخشی از امکانات شهرستانی را به بخش‌های مربوطه اعزام کردیم.

مصطفوی با بیان اینکه دستگاه‌های مربوط به آب، برق، تلفن، گاز و … نیز پس از وقوع زلزله به حالت آماده‌باش در آمدند اظهار کرد: بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان نیز پس از وقوع زلزله به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی با تأکید بر اینکه در شهرستان لنگرود تنها ۳ مصدوم زلزله داشتیم افزود: این سه نفر نیز در هنگام فرار دچار آسیب شده بودند که به‌صورت سرپایی درمان شدند

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود ادامه داد: خسارت مالی آن‌چنانی در شهرستان لنگرود به وجود نیامد و تنها برخی منازل دچار ترک‌هایی شدند.

مصطفوی درباره آخرین آمار از خسارات واردشده و نتایج جلسه شب گذشته گفت: در جلسه شب گذشته مطرح شد که اگر قرار است برآوردی انجام شود باید جلسه‌ای با بنیاد مسکن برگزار شود اما خسارت‌ها در حدی نبود که بنیاد مسکن را هم درگیر این موضوع کنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه